رئیس کمیته امداد سیاهو :

اهدای ۱۷۵ دستگاه لوازم سرمایشی به نیازمندان روستای سیاهو

۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۱۱۰۸۷
اهدای ۱۷۵ دستگاه لوازم سرمایشی به نیازمندان روستای سیاهو
رئیس کمیته امداد سیاهو از توزیع 175 دستگاه لوازم سرمایشی به ارزش 530 میلیون ریال بین خانوارهای ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد سیاهو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رمضان سلیمی، رئیس کمیته امداد سیاهو با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده‌ای خانوارهای تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم ، کمبود و یا نداشتن لوازم خنک کننده در  هوای گرم تابستان است. گفت : کمیته امداد سیاهو تعداد۱۷۵ قلم لوازم سرمایشی بین خانوار های نیازمند در مناطق محروم روستاهای سیاهو توزیع کرد.

سلیمی با بیان اینکه جهت تأمین این تعداد دستگاه لوازم سرمایشی از منابع داخلی کمیته امدادبه مناطق محروم اختصاص داده شد ادامه داد : ۱۵دستگاه کولر گازی و ۱۶۰ دستگاه پنکه  ایستاده  به ارزش  ۵۳ میلیون تومان بین خانوارهای ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد سیاهو توزیع شد .

رئیس کمیته امداد سیاهو با اشاره به اینکه تعداد ۹۷۴ خانوار نیازمند تحت حمایت کمیته امداد سیاهو قرار دارند افزود : با توجه به گرما و دمای بالای هوا در مناطق محروم یکی از ملزومات ضروری مددجویان ، وسایل و دستگاه های سرمایشی است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پس از شناسایی مددجویان واجد شرایط، نسبت به خریداری وسایل و در اختیار قرار دادن آنها اقدام می شود.

رئیس کمیته امداد سیاهو با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه (دیدار از خانواده نیازمندان) که یکی از طرح های موفق این نهاد است ، گفت : کمیته امداد در این طرح با همراهی مسئولان ادارات ، اقدام به بازدید از منازل ایتام و مددجویان می کند و با همنشینی و مصاحبت از نزدیک مشکلات آنها را بررسی و در حد توان رفع خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد : امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم لوازم ضروری زندگی  تعداد بیشتری از خانوارهای نیازمند را تامین کنیم .

شایسته ذکر است برای گرمایش منازل خانوادهای نیازمند در فصل زمستان نیز  در یک مرحله تعداد ۵۰۰ دستگاه بخاری نفتی تامین خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز