استاندار هرمزگان در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه استان:

تریبون ائمه جمعه جایگاهی برای معرفی ظرفیت‌ها و جذب مشارکت مردم جهت رفع مشکلات است

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۵۹۲۸۲
تریبون ائمه جمعه جایگاهی برای معرفی ظرفیت‌ها و جذب مشارکت مردم جهت رفع مشکلات است
استاندار هرمزگان گفت: امامان جمعه تریبون مهمی را در اختیار دارند که از این جایگاه می‌توان برای معرفی ظرفیت‌ها و دعوت از مردم برای حل مشکلات استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه استان هرمزگان، بیان داشت: ائمه جمعه به عنوان متولیان دینی و فرهنگی و تبیین کننده سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران در هر منطقه محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: امامان جمعه تریبون مهمی را در اختیار دارند که از این جایگاه می‌توان برای معرفی ظرفیت‌ها و دعوت از مردم برای حل مشکلات استفاده کرد.

استاندار هرمزگان با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در استان هرمزگان به برخی ظرفیت‌ها و چالش‌های استان اشاره کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم تحلیلی درست از وضیعت اقتصادی کشور ارائه دهیم باید به امکانات و مشکلات کشور واقف باشیم.

همتی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم مطالبات به حق اقتصادی مردم باید مطرح شود اما به این نکته نیز باید توجه داشته باشیم که انتقادات منصفانه و با در نظر گرفتن مشکلات باشد و اقدامات مهمی که صورت گرفته نیز باید برای مردم مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد فتنه سعی دارد فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور را بگیرد اما تمامی ارکان نظام باید با همکاری بیشتر و جذب مشارکت مردم و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی این فتنه را خنثی کرده و شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این نشست بر برخورد با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: با همکاری دولت و مردم کمبودها و مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد.

آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی هستند و با شفاف‌سازی اقتصادی و برخورد با مفاسد اقتصادی مردم امیدوار و دشمن هم مایوس می‌شود.

وی گفت: مردم هرمزگان باید از امکانات اقتصادی موجود در این استان بهره بیشتری ببرند و نمی‌شود که آلودگی، ترافیک و سایر مشکلات ناشی از وجود صنایع و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعال در هرمزگان برای این استان باشد اما مردم این استان از آن بهره کمی ببرند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: طبق قانون باید بخشی از مازاد درآمد هرمزگان به این استان بازگردد تا برای توسعه هرمزگان به کارگرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز