از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد:

ارائه ۱۳۳۱ خدمت عمرانی به مددجویان هرمزگان / تخصیص بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبارجهت ارائه خدمات عمرانی

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۷:۳۱:۴۴
کد خبر: ۹۳۴۴۰۰
ارائه ۱۳۳۱ خدمت عمرانی به مددجویان هرمزگان / تخصیص بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبارجهت ارائه خدمات عمرانی
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، یک هزار و 331 خدمت عمرانی در قالب تعمیرات، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، کمک به خرید و احداث مسکن شهری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ اصغر گلستانی، مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان اظهار داشت: تأمین مسکن ضروری‌ترین و گران‌ترین خدمت کمیته امداد است که در همین راستا رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه مسکن و دستگیری از این عزیزان از مهم‌ترین وظایف این نهاد می‌باشد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، یک هزار و 331 خدمت عمرانی در قالب تعمیرات، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، کمک به خرید و احداث مسکن شهری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان ارائه شده است که از این تعداد 781 مورد مربوط به تعمیرات، 352 مورد بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، 89 مورد احداث و خرید مسکن شهری و 109 مورد احداث سرویس بهداشتی برای مددجویان بوده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی مذکور 12 میلیارد و 59 میلیون تومان اعتبار تخصیص ‌یافته است که شش میلیارد و 559 میلیون تومان آن از سوی کمیته امداد، چهار میلیارد و 154 میلیون تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی و مبلغ یک میلیارد و 346 میلیون تومان از محل مشارکت مردم و خیران هزینه شده است.

گلستانی ضمن بیان سیاست‌های کمیته امداد در خصوص تأمین مسکن مددجویان در سال جاری، مسکن را مهم‌ترین خدمت مورد نیاز خانواده‌های تحت پوشش این نهاد دانست و اظهار داشت: داشتن مسکن حق همه مردم به‌ویژه نیازمندان است که امیدواریم در کنار حمایت‌های دولت و با مشارکت و همدلی هر چه بیشتر آحاد مردم و مسئولین بتوانیم زمینه‌ی رفع مشکل مسکن خانوارهای نیازمند را فراهم نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز