با حضور معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان صورت گرفت:

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی تولید سال زراعی ٩٩ میگو پرورشی بندرلنگه

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۵۰:۴۶
کد خبر: ۹۵۲۳۵۸
نشست هم اندیشی و برنامه ریزی تولید سال زراعی ٩٩  میگو پرورشی بندرلنگه
نشست هم اندیشی و برنامه ریزی تولید سال زراعی ٩٩ میگو پرورشی بندرلنگه با حضور معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان مزرعه داران سایت سایه خوش بندرلنگه ، مسئولین بهداشت و بیماریهای آبزیان دامپزشکی استان و رئیس شیلات و دامپزشکی بندر لنگه در محل سایت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان  در این نشست با اشاره به اهمیت آبزی پروی برای استان هرمزگان گفت : امید است با تلاش ها و پیگیری های صورت  گرفته شاهد افزایش روز افزون رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

عبدالرسول دریایی با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت مناسبی برای پرورش میگو ، ماهی در قفس و سایر آبزیان با توجه به سواحل مناسب و آب دریای با کیفیت دارد گفت : خوشبختانه به خوبی ظرفیت های آبزی پروی بندرلنگه در راستای رونق تولید ، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی به کار گرفته شده است.

وی اقدام به موقع تهیه لارو و غذا مورد نیاز در سایت های پرورش میگو در جهت جلوگیری از کمبود غذا و لارو در دوره،اقدام به اصلاح مزارع بر اساس ممیزهای اعلام شده، پیگیری امور دفاتر مالیاتی در راستای پیشگیری از بروز مشکلات، درخواست به موقع گواهی حمل و سلامت از مراجع ذیصلاح، بروز رسانی پروانه بهداشتی و بهره برداری،گرفتن تائیده گواهی ذخیره سازی از تعاونی،دامپزشکی،شیلات و سایر مراجع ذیصلاح را از اهم موارد مطروح در این نشست خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز