مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: استعدادیابی و جذب ورزشکاران توانمند در رشته قایقرانی موردتوجه باشد

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۳۵۳۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: باید تلاش شود ضمن ارتقای جایگاه قهرمانان در سطوح ملی و فراملی استعدادهای نهفته در این رشته در شهرستان‌های مختلف استان کشف پرورش داده شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی حقیقی در دیدار با رئیس و ارکان هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه قایقرانی همدان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه قهرمانی برخوردار است، گفت: باید تلاش شود ضمن ارتقای جایگاه قهرمانان در سطوح ملی و فراملی استعدادهای نهفته در این رشته در شهرستان‌های مختلف استان کشف پرورش داده شوند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در راستای فعالیت هرچه بیشتر هیئت شهرستان‌های استان تلاش شود، گفت: جذب اعتبار و حمایت تجهیزاتی از فدراسیون‌ها یکی از مواردی است که می‌توان برای توسعه هیئت استان بکار گرفته شود لذا انتظار داریم ارتباط خود با فدراسیون را بیش‌ازپیش تقویت کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه رشته قایقرانی یکی از رشته‌های هزینه بر است که باید برای تعالی هرچه بیشتر آن در استان از توان‌ بخش خصوصی استفاده شود، گفت: راه‌اندازی سایت قایقرانی مجموعه تفریحی عباس‌آباد یکی از اقدامات بسیار خوب بود که در جهت معرفی هرچه بیشتر این رشته و پتانسیل‌های آن در همدان انجام شد.

وی افزود: فعالیت این مجموعه و تمرینات تیم قایقرانی استان می‌توانند موجب جذب جوانان و نوجوانان بیشتری در این رشته ورزشی شود.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز