فرماندار فامنین: استخر شهرستان فامنین با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از سه سال وقفه راه‌اندازی شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۰:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۰۶۰۰
فرماندار فامنین: استخر شهرستان فامنین با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از سه سال وقفه راه‌اندازی شد
فرماندار فامنین با اشاره به سفر چندی پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به این شهرستان و بازدید از اماکن و پروژه‌های ورزشی، اظهار کرد: استخر شهرستان فامنین با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان پس از سه وقفه در فعالیت راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «صمد جلیلوند» ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی به جامعه ورزش و جوانان استان همدان خصوصاً مدیرکل و کارکنان دستگاه ورزش و جوانان؛ تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد استخر شهرستان فامنین پس از گذشت سه سال از تعطیلی آن به‌واسطه همه‌گیری کرونا و مشکلات تأسیسات موتورخانه‌ای امید را در دل مردم خصوصاً جوانان شهرستان فامنین زنده کرد.

بازدید مشترک فرماندار فامنین و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از وضعیت استخر شهرستان در مردادماه سال‌جاری

وی بابیان اینکه طی سه سال گذشته علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته از مدیران کل سابق دستگاه ورزش و جوانان نتیجه‌ای حاصل نشد، گفت: خوشبختانه با آمدن آقای حقیقی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان طی رایزنی‌هایی که از طریق مجموعه فرمانداری فامنین انجام شد باهمت و زحمات شبانه‌روزی ایشان و همکارانشان موضوع در دستور کار قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن استخر شهرستان به چرخه فعالیت بازگشت و هم‌اکنون نیز در اختیار عموم مردم خصوصاً جامعه ورزشکار شهرستان قرارگرفته است.

فرماندار فامنین ضمن قدردانی از اقدام جهادی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه به سبب تعطیلی این استخر طی مدت 3 سال گذشته شاهد نارضایتی مردم به‌ویژه قشر جوان شهرستان بودیم، گفت: به حمدالله امروز با فعالیت این استخر علاوه بر اینکه جوانان ما نیازی به حضور در شهرهای اطراف و یا مرکز استان که بعضاً با موتورسیکلت صورت می‌گرفت و موجب بروز حوادث جاده‌ای نیز می‌شد؛ ندارند بلکه شاهد رضایتمندی خوبی در حوزه ورزش و جوانان هستیم.

photo_2022-10-25_14-03-26 بازدید سرزده شب گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از خدمات‌دهی استخر فامنین

وی افزود: امیدواریم با تسریع بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه سالن یک هزار 500 نفری شهرستان شاهد رضایتمندی حداکثری از مجموعه ورزش و جوانان باشیم.

جلیلوند با اشاره به اینکه در سفر ریاست محترم جمهور به استان همدان اعتبارات خوبی در حوزه‌های مختلف خصوصاً ورزش و جوانان اختصاص‌یافته است، گفت: در حوزه ورزش و جوانان 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات ریاست جمهوری و بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و در اختیار نماینده علاوه بر اعتبارات سفر برای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی اختصاص‌یافته است.

photo_2022-10-25_13-54-3376527278

وی تصریح کرد: علاوه بر تزریق اعتبارات فوق 7 میلیارد تومان نیز از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به دو روستای سراوک و ماماهان جهت تسریع و تکمیل ساخت دو سالن ورزشی آن اختصاص داده‌ایم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز