ثبت نام ۷ هزار نفر بازیکن و مربی در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان همدان

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۰۷:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۸۱۳۱۸
ثبت نام ۷ هزار نفر بازیکن و مربی در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان همدان
سبزواری اظهار کرد: حدود هفت هزار نفر در سطح استان بازیکن و مربی در دو بخش آقایان و خانم‌ها برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان، ثبت‌نام کردند که مسابقات در سطح شهرستان‌ها و استان برگزار و تیم قهرمان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان در آئین افتتاح مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در استادیوم شهید روحیان ملایر اظهار داشت: در راستای تحقق آرمان‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی مقرر شد به متظور توسعه و تعالی ورزش‌های همگانی، جام مینی فوتبال به شکل کنونی در سراسر کشور برگزار شود.

هادی سبزواری افزود: یکی از افتخارات مهمی که در استان همدان وجود دارد در ثبت‌نام این مسابقات، ۶۰۰ تیم برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان ثبت‌نام کردند که ملایر بعد از شهر همدان با ۹۰ تیم بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این شهرستان در رتبه‌بندی استانی جزء برترین‌های هیات‌های ورزش‌های همگانی استان قرار دارد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان بیان کرد: حدود هفت هزار نفر در سطح استان بازیکن و مربی در دو بخش آقایان و خانم‌ها برای حضور در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان، ثبت‌نام کردند که مسابقات در سطح شهرستان‌ها و استان برگزار و تیم قهرمان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

سبزواری یادآور شد: به لحاظ جمعیتی در این مسابقات، استان همدان جزء ۱۰ استان برتر است و برای تیم‌های برتر و قهرمان در بخش آقایان و بانوان در تیم اول ۲۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۵ و تیم سوم ۱۰ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند که در مجموع ۹۰ میلیون تومان در این مسابقات جایزه تعیین شده است.

وی همچنین از فرماندار سخت‌کوش ملایر و حمایت نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همت آنها در توسعه ورزش‌های همگانی قدردانی کرد و افزود: چندین ویژه برنامه بزرگ همچون پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد و نیاز است بار دیگر شاهد برگزاری اینگونه مراسم‌ها برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه ورزش‌های همگانی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز