پرسپولیس- پیکان؛

پیکان‌سواری تا صدر/ جنگ تماشایی در آزادی

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۶۶۷۱
پیکان‌سواری تا صدر/ جنگ تماشایی در آزادی
در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در یکی از بازی‌های باقیمانده از این هفته، سرخ‌ها در دیداری خانگی برابر یاران تارتار به میدان می‌روند.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس که این روزها روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و با شرایط نسبتا خوبی در برابر حریفان اخیرش به میدان رفته در چهاردهمین بازی این فصل خود در لیگ بیستم در حالی در مقابل پیکان به میدان می رود که شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار هستند در این دیدار خانگی نیز به پیروزی رسیده و هر 3 امتیاز این دیدار را نیز به اندوخته های قبلی خود اضافه کنند.

3 پیروزی متوالی در 3 بازی اخیر برای پرسپولیس اگرچه با حداقل اختلاف گل به ثبت رسیده اما همین پیروزی های اقتصادی هم باعث شده شرایط سرخ ها در جدول رده بندی بهبود یافته و پرسپولیسی ها در هفته های پایانی نیم فصل در کورس مدعیان حضور پر رنگی را داشته باشد. در چنین شرایطی پرسپولیس در تلاش است با ادامه پیروزی های اخیر خود از مصاف با شاگردان مهدی تارتار نیز دست پر میدان را ترک کند.

تا قبل از بازی پیش روی پرسپولیس در برابر پیکان که قرار است به میزبانی شاگردان گل محمدی برگزار شود، سرخ ها در 7 بازی  خانگی شان در لیگ بیستم 5 پیروزی و 2 تساوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند تا با کسب 17 امتیاز یکی از موفق ترین تیم های میزبان در لیگ بیستم لقب بگیرند.

حالا پرسپولیسی ها در تلاش هستند با پیروزی در برابر شاگردان تارتار، برد ششم خود را در خانه جشن گرفته و آمار خوب شان در خانه را بهتر از قبل کنند. دو تیم پرسپولیس و پیکان تاکنون 36 بار در مسابقات مختلف به مصاف هم رفته‌اند که سهم پرسپولیس 24 برد، سهم پیکان 7 برد و 5 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

پیش بینی می شود پرسپولیس در این دیدار حداقل با دو تغییر در مقایسه با بازی اخیرشان برای دیدار برابر پیکان به میدان برود. در حالی که محرومیت حامد لک به پایان رسیده است، بازگشت او به ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر شاگردان مهدی تارتار قابل پیش بینی است. این در حالی است که به نظر می رسد در این دیدار شاهد بازگشت مهدی عبدی به ترکیب اصلی پرسپولیس هم باشیم، اتفاقی که اگر رقم بخورد کادر فنی باید مهره ای را از ترکیب بازی قبلی به روی نیمکت ذخیره ها بازگرداند.

پرسپولیس در حالی برای این دیدار مهیا می شود که با یک گل مس رفسنجان را شکست داد و با روحیه خوبی برای بازی آماده می شود. این در حالی است که پیکانی ها در آخرین بازی شان در لیگ بیستم، در تقابل با ماشین سازی به تساوی 2- 2 رضایت داد تا در نهایت خودروسازان در آستانه پایان نیم فصل اول با 18 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند و با این شرایط برای جدال پایانی اش از نیم فصل به میدان بروند.

بازی امروز می تواند نبردی دیدنی و تماشایی را رقم بزند، دیداری که پیروزی احتمالی پرسپولیس در آن می تواند شاگردان گل محمدی را به یک قدمی صدر جدول برساند و گام بلندی برای این تیم در صدرنشینی پایان نیم فصل باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز