نوشی صوفیانی: به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم/ به دنبال شکست نساجی هستیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۶۷۷۱
نوشی صوفیانی: به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم/ به دنبال شکست نساجی هستیم
دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به پیروزی این تیم در جام حذفی تاکید کرد: تعویضم برای ضربات پنالتی در دیدار برابر تراکتور با صلاحدید کادر فنی بود و قطعا به این تصمیم احترام می‌گذارم.

داود نوشی صوفیانی، سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان، در مورد بازی برابر تراکتور در جام حذفی که با پیروزی تیمش در ضربات پنالتی به پایان رسید، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی مهم و سختی را مقابل تراکتور داشتیم و در دیدای که دو تیم در وقت های قانونی موفق به گلزنی نشدند با اتفاقات خوبی که در ضربات پنالتی برای ما رخ داد، موفق شدیم تیم خوب تراکتور تبریز را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی با اشاره به این‌که تیمش 10 روز قبل از این دیدار در چارچوب بازی‌های لیگ برتر موفق شده بود برابر تراکتور به پیروزی برسد و این بار این اتفاق در جام حذفی برای مس رخ داد، تصریح کرد: طبیعتا وقتی دو تیم در فاصله زمانی کم دو بار برابر هم به میدان بروند، با شناخت بهتری که از هم دارند، کارشان سخت‌تر می‌شود، ضمن این‌که در این دیدار تراکتور از امتیاز میزبانی برخوردار بود و این مساله هم یک مقدار کار تیم ما را سخت‌تر کرده بود اما با تاکتیک‌هایی که کادر فنی به خصوص محمد ربیعی برای این دیدار به بچه‌ها توصیه کردند، توانستیم خواسته‌های کادر فنی را به نحو مطلوب در این دیدار پیاده کنیم.

دروازه‌بان مس رفسنجان در مورد کشیده شدن این بازی به جام حذفی و تعویضش قبل از زمان پنالتی‌ها به خبرنگار برنا گفت: برای هر دو تیم قابل پیش بینی بود که در نهایت بازی به پنالتی کشیده شود. تا دقیقه 119 در ترکیب حضور داشتم و با صلاحدید کادر فنی برای پنالتی ها فایز الرشیدی به میدان رفت و خیلی خوشحالم در نهایت در ضیافت پنالتی‌ها بازیکنان ما موفق عمل کردند. در مورد تعویضم هم باید بگویم این مساله با نظر و صلاحدید کادر فنی انجام شد و به نظرشان احترام می گذارم. در پایان این پیروزی به نام ما و مجموعه مس رفسنجان به ثبت رسید و این مساله از هر اتفاق دیگری در این بازی مهم تر بود.

وی افزود: امسال تیم ما با هدف موفقیت در هر 2 جام بسته شده است و می توانیم از مسیر جام حذفی هم برای رسیدن به قهرمانی و سهمیه آسیایی استفاده بهینه‌ای داشته باشیم و طبیعتا تمرکز و نگاه ویژه‌ای روی این جام هم داریم و تلاش می کنیم در جام حذفی مسیرمان را تا قهرمانی ادامه دهیم.

نوشی صوفیانی در خصوص دیدار این هفته تیمش در لیگ برابر نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی تیم خوب و منسجمی است که جزو تیم‌هایی است که نسبت به سال قبل شالکه‌اش را حفظ کرده و ما در این دیدار در خانه به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را به کار می گیریم تا بتوانیم تیم خوب نساجی را شکست داده و با پیروزی این مسابقه حساس را به پایان برسانیم.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز