فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌و‌گو با برنا

قهرمانی مهم‌تر از بازی زیباست/ مدیران کارنابلد پیشین فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس را رقم زدند

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۵۰۴۹
قهرمانی مهم‌تر از بازی زیباست/ مدیران کارنابلد پیشین فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس را رقم زدند
فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درباره روند استقلال تا اینجای فصل، مربیگری مجیدی و حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا صحبت کرد.

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره روند آبی‌پوشان تا اینجای فصل به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: وقتی استقلال در صدر جدول قرار دارد قطعا نتایجش برای ما راضی کننده است. سال‌های قبل استقلال زیبا بازی می‌کرد اما نتیجه نمی‌گرفت. امسال شاید زیبا بازی نمی‌کند اما نتایج خوبی گرفته و امیدوارم با ادامه روند آبی‌پوشان بتوانند دل هواداران‌ را شاد کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر همه موافق هستند هواداران استقلال بابت هزینه‌های انجام شده و عدم کسب قهرمانی ناراحت شده‌اند و به همین دلیل همه به این نتیجه رسیده‌اند رسیدن به جام مهم است. در نیم فصل اول استقلال امتیازات بسیار خوبی گرفته اما همانطور که گفتم قهرمانی برای استقلال مهم‌ترین زیبایی فوتبال است کما این که در بسیاری از بازی‌ها، زیبا هم بازی کرده‌اند. البته همه از استقلال همزمان انتظار کسب جام و بازی زیبا را دارند.

پیشکسوت آبی‌پوشان عنوان کرد: یکی از نقاط ضعف در ابتدای فصل بحث دفاع گروهی بود که این مشکل حل شد و دیگر کمتر توپ از دست می‌رود. در زمینه نفرات هم در خط دفاعی به نظرم مشکلی وجود داشت زیرا استقلال روی اشتباهات فردی گل می‌خورد. استقلال اگر در نیم فصل یک پلی‌میکر خوب جذب کند می‌تواند روند رو به رشدی داشته باشد، منظور بازیکنی که بتواند درها را باز کند و گره‌گشا باشد.

فلاحت‌زاده درباره عملکرد مجیدی گفت: فکر می‌کنم عملکرد مجیدی و پین کاملا قابل قبول بوده زیرا تیم در صدر جدول قرار دارد. مجیدی تیمش را با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها ساخته. او به سیستم 3 دفاعه علاقه دارد و این سیستم حالا در استقلال جا افتاده. با این سیستم با پورحیدری قهرمان آسیا شدیم و امیر قلعه‌نویی هم با 3 دفاع قهرمانی‌های متعددی کسب کرد.

وی در پایان درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا گفت: متاسفانه مدیران کارنابلد کار را به این وضع کشانده‌اند. یک مدیر خوب باید در خانه بنشیند و ما به دنبال او برویم تا از سوادش استفاده کنیم اما در حال حاضر اینگونه نیست و افراد با لابی و روش‌های متفاوت مدیر می‌شوند. چیزی که باعث شده حالا در آستانه حضور در جام جهانی تیم‌های‌مان محروم شوند. مطمئنا مدیران پیشین وزارت ورزش در این بحث تاثیرگذار بوده‌اند. فاجعه پیش آمده کاملا فوتبال‌مان را زیر سوال برده است. حتی ممکن است سال آینده هم محروم شویم و این مسئله بسیار بد است. دیگر بازیکنان نمی‌توانند خودی نشان دهند، پیشرفت کنند، به اوج برسند و خودشان را نشان دهند یا لژیونر شوند. این یک فاجعه است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز