حسن خان‌محمدی در گفت‌و‌گو با برنا

شاگردان یحیی می‌توانند قهرمان سوپرجام شوند/ خوردبین شناسنامه پرسپولیس است

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۵۲۳۶
شاگردان یحیی می‌توانند قهرمان سوپرجام شوند/ خوردبین شناسنامه پرسپولیس است
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است شرایط روحی و روانی تیم گل‌محمدی برای برد برابر فولاد خوزستان در سوپرجام فراهم است.

حسن خان‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا شرایط این روزهای پرسپولیس را مثبت ارزیابی و درباره وضعیت باشگاه تاکید کرد: پرسپولیس سال‌های سال است با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند اما در تمامی این برهه‌ها، پرسپولیس توانسته با عبور از موانع، موفق عمل کرده و به اهدافی که در برنامه دارد، برسد. خوشبختانه با کمک مدیریت و مسئولان و اعضای تیم، پرسپولیس آرامش نسبی دارد و می‌تواند در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار این تیم برابر فولاد در سوپرجام گفت: پرسپولیس حدود 15 روز پیش در لیگ برتر برابر فولاد به میدان رفت. شرایط فولاد با حضور جواد نکونام شرایط بهتری نسبت به اوایل فصل است. به هر حال با در نظر گرفتن وضعیت این دو تیم به نظرم دیدار سوپرجام بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. این در شرایطی است که پرسپولیس با توجه به شرایط روحی و روانی خوبی که دارد و پیروزی در بازی اخیر برابر فولاد این شانس را دارد که مسابقه را با برد پشت سر گذاشته و قهرمان شود.

خان‌محمدی با اشاره به حضور محمود خوردبین به عنوان مشاور مدیرعامل گفت: محمودخان شناسنامه پرسپولیس است و این تیم و این باشگاه خانه او و دیگر پیشکسوتان محسوب می‌شود. به هر صورت من فکر می‌کنم حضور فردی مثل خوردبین در باشگاه می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد و با تجربیات خوبی که در سال‌های طولانی حضور در پرسپولیس دارد، حضور او می‌تواند به سود پرسپولیس باشد.

وی با ارزیابی عملکرد درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس تصریح کرد: در این مدت اقدامات خوبی برای حل مشکلات پرسپولیس صورت گرفته است. به هر حال درویش تازه این مسئولیت را برعهده گرفته است و باید به او و مدیران باشگاه زمان داد و حالا نمی توان در مورد عملکردشان قضاوت کرد.

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: تازه چند هفته ای است که به عنوان سرمربی فعالیتم را در این تیم آغاز کرده‌ام. از قبل یکسری مشکلات وجود داشته که در تلاش هستیم به مرور زمان آن را برطرف کنیم. اساس کار در تیم‌های پایه بیشتر بحث آموزشی است ولی در شرایط فعلی بحث نتیجه‌گرایی هم زیاد مطرح می شود. به هرحال تمام تلاش ما این است که این دو مقوله را در کنار هم در هدف‌گذاری‌های مان دنبال کنیم.

خان‌محمدی در پایان اشاره‌ای به بحث اوج‌گیری کرونا و احتمال لغو یا تعطیلی بازی‌های پایه‌ها داشت و در این خصوص خاطرنشان کرد: ما در تمام شرایط کرونایی توصیه‌های ویژه‌ای را به بازیکنان تیم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته‌ایم. فعلا که ابلاغیه خاصی برای لغو یا تعطیلی بازی‌های پایه‌ به ما نرسیده و در این زمینه تابع دستورالعمل‌هایی هستیم که اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز