بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با برنا

بازی با نساجی سخت است/ به آینده استقلال خوشبینم

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۲۸۸۶
بازی با نساجی سخت است/ به آینده استقلال خوشبینم
پیشکسوت استقلال اعلام کرد آبی‌ها نباید دیدار مقابل نساجی قائمشهر را ساده بپندارند.

بهمن طهماسبی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر اظهار داشت: آبی‌پوشان در بازی مقابل فجرسپاسی خوب کار کردند و توانستند 3 امتیاز را به دست بیاورند. به طور کلی روند آبی‌ها بسیار خوب بوده و این صدرنشینی قابل چشم پوشی نیست. آمارهای این تیم آن قدر خوب بوده که صدرنشینی را حق این تیم بدانیم.

وی درباره انتقادات نسبت به استقلال و نمایش‌های نه‌چندان زیبای تیم گفت: بسیاری می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما نتیجه گرفته که این استراتژی آبی‌ها تا این لحظه مثمرثمر بوده. حتی اگر بازی‌های زیبایی در کار نبوده باشد این تیم نتیجه گرفته و هم‌اکنون صدرنشین است.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان تهرانی که خود از سرزن‌ترین بازیکنان تاریخ استقلال بوده درباره عملکرد ژستد در نوک خط حمله افزود: او بازیکن خوبی است و به نظرم در حال نشان دادن تفکرات سرمربی است. باید ببینیم چه چیزی از او خواسته شده. شاید گلزنی نکرده اما در زدن ضربات سر عالی بوده است. به طور کلی استقلال در خط حمله عالی کار کرده و بهترین خط حمله را در اختیار دارد. حتی اگر 3 گل بابت بازی مقابل گل گهر را حذف کنند هم آبی‌ها بین خطوط برتر حمله قرار می‌گیرند. این همان آماری است که آبی‌ها را به صدر رساند. همچنین، خط دفاعی این تیم هم خوب کار کرده و در هر زمینه ای آمارهای خوبی برای شاگردان مجیدی ثبت شده است.

طهماسبی درباره دیدار آینده آبی‌ها مقابل نساجی مازندران گفت: بازی مقابل نساجی دیداری بسیار سخت است. نساجی تیمی بسیار خوب است اما استقلالی‌ها باید برای برد تلاش کنند و به هیچ وجه حریف را دست کم نگیرند تا به برتری دست پیدا کنند.

بازیکن اسبق استقلال درباره آینده تیم در لیگ گفت: به آینده خوش‌بینم؟ چرا که نه. استقلال امسال روند خوبی طی کرده و می‌تواند قهرمانی به دست بیاورد. شرایط استقلال در این سال‌ها سخت بوده است و حالا شاگردان مجیدی می‌توانند با کسب یک جام، این روزها را برای استقلالی‌ها شیرین کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز