کاوه صدقی: جامعه هاکی روی یخ دنیا از پیروزی تیم ایران مقابل سنگاپور شگفت‌زده شدند

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۰۵۷۱۰
کاوه صدقی: جامعه هاکی روی یخ دنیا از پیروزی تیم ایران مقابل سنگاپور شگفت‌زده شدند
سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان گفت: جامعه هاکی روی یخ دنیا از پیروزی تیم ایران در اولین حضور در مسابقات جهانی مقابل سنگاپور شگفت‌زده شدند و خبر اول سایت فدراسیون جهانی پیروزی تاریخی تیم ایران است.

به گزارش برنا؛ کاوه صدقی، سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ ایران، درخصوص حضور تیم ملی هاکی روی یخ ایران در مسابقات جهانی اظهار داشت: از انجاییکه داشتن یک پیست استاندارد حداقل نیاز ورود به مسابقات بود ما توانستیم به واسطه تاسیس پیست ایران مال عضو فدراسیون جهانی شویم.

وی افزود: از ۲ سال پیش که توانستیم با ۱۱۲ سال فاصله عضو فدراسیون جهانی شویم، اردوها و کمپ های تیم های ملی را با ورزشکاران اینلاین هاکی که قهرمانان آسیا بودند شروع کردیم.

صدقی با اشاره مسابقات دیویژن ۴ جام جهانی به عنوان یک عرصه بزرگ برای ورزشکاران اظهار داشت: از زمان همه گیری کرونا تا به امروز هیچ مسابقه ای برگزار نشد و حضور ما در مسابقات در دیویژن ۴ جام جهانی به میزبانی قرقیزستان آغاز شد.

تیم قرقیزستان قهرمان دیویژن ۳ بود که باید الان در دیویژن ۲ بازی می کرد ولی بواسطه استفاده غیرقانونی از بازیکنان روس حذف شدند و به دیویژن ۴ آمدند و از سطح بالاتری برخوردار بودند.

وی گفت: همچنین در این مسابقات ۲ هزار تماشاچی و رئیس جمهورشان شرکت داشتند و داوری هم به جهت هم زبان بودن کاملا با تیم قرقیزستان همراه بود و ما با توجه به این شرایط شاید نمی‌توانستیم بازی اول را ببریم ولی می‌توانستیم با فاصله نزدیک بازی را تمام کنیم.

کاوه صدقی ادامه داد: بازی بعدی دیدر مقابل تیم سنگاپور بود که جامعه هاکی روی یخ دنیا از پیروزی تیم ایران در اولین حضورشان شگفت‌زده شدند و خبر اول سایت فدراسیون جهانی پیروزی تاریخی تیم ایران است.

صدقی تصریح کرد: امروز استراحت داریم، فردا با کویت و پس فردا با مالزی مسابقه داریم که با برد کویت مدال برنز و با برد مالزی مدال نقره‌مان قطعی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز