فولاد خوزستان یک- استقلال تهران ۲

گام بلند آبی‌پوشان در اهواز/ استقلال به جام قهرمانی چشمک زد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۱:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۸۹۰۵
گام بلند آبی‌پوشان در اهواز/ استقلال به جام قهرمانی چشمک زد
تیم فوتبال استقلال برابر فولاد به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به مصاف هم رفتند که دیدار سرخابی ها در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری 2 بر یک استقلال به اتمام رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی گام بلندی را برای قهرمانی بردارند.

در دقیقه دوم، حسین‌زاده وارد محوطه جریمه فولاد شد و قصد ارسال پاس مناسب برای یامگا داشت که عارف آقاسی توپ را قطع کرد. در ادامه استقلال صاحب دو کرنر شد که بازیکنان فولاد توپ را دفع کردند. در دقیقه 39 ارسال توپ به روی دروازه، در موقعیت مناسبی نصیب عارف غلامی شد که ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع فولاد از روی خط دفع شد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

IMG_20220514_211439_757

در نیمه دوم استقلال بازهم تیم برتر میدان بود و موفق شد در دقیقه 53 گل نخست را با ضربه زیبای امیرحسین حسین زاده به ثمر برساند. گل حسین زاده روی پاس صالح حردانی و مهار فوق العاده این بازیکن در محوطه جریمه فولاد به دست آمد. استقلال با وجود پیش افتادن از فولاد، دست از حمله بر نداشت و موفق شد یک بار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کند.

در دقیقه 73 استقلال به تیم فولاد ضدحمله زد که این تاکتیک با ضربه زیبا و فنی صالح حردانی از پشت محوطه جریمه به گل دوم آبی ها تبدیل شد. حردانی که سابقه بازی در فولاد را هم دارد، از شادی گل خودداری کرد. در ادامه فولاد برای جبران نتیجه تلاش کرد که این تلاش خیلی دیر و در دقیقه سوم از وقت های اضافه جواب زد. در این دقیقه، علیرضا کوشکی بازیکن تعویضی فولاد توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا باخت میزبان کمرنگ‌تر شود. استقلال با این برد به امتیاز 63 رسید تا گام بلندی را برای فتح لیگ برتر بردارد. فولاد هم در امتیاز 42 باقی ماند.

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری (83- علیرضا کوشکی)، وحید حیدریه، آرش رضاوند (33- محمد آبشک)، حمید بوحمدان (77- ساسان حسینی)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی (83- محمدرضا خلعتبری)، محمدرضا عباسی (77- مجتبی نجاریان) و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (79-وریا غفوری)، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا (90- جعفر سلمانی)، امیرحسین حسین‌زاده (79- ارسلان مطهری) و آرمان رمضانی (68- سعید مهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز