هفته سوم لیگ برتر فوتبال

جدال مهیج فولاد با تراکتور و گل‌گهر با سپاهان

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۸۴۷۶
جدال مهیج فولاد با تراکتور و گل‌گهر با سپاهان
رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال در دوره بیست و دوم امشب با برگزاری چند بازی حساس به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ بدون احتساب بازی پرسپولیس در اراک برابر آلومینیوم امشب شاهد برگزاری دیدارهای جذاب و جالبی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال هستیم. 

این بازی ها را با هم مرور می کنیم.

هوادار تهران- صنعت نفت آبادان 

انگیزه نفت بلای جان هوادار می‌شود؟

شاگردان ساکت الهامی امشب در خانه خود به مصاف صنعت نفت آبادان می روند. هوادار در حالی در این دیدار خانگی برابر شاگردان پرکاس قرار می گیرد که در بازی قبل خود در هفته دوم به تساوی خانگی برابر نفت مسجدسلیمان رضایت داد. این در شرایطی است که در آن سوی میدان آبادانی ها در خانه برابر آلومینیوم شکست خوردند تا حالا برای جبران مافات راهی تهران شوند.

گل گهر سیرجان- سپاهان اصفهان

امیر قلعه‌نویی سوژه داغ است

از ساعت 20:30 دقیقه امشب مصاف جذابی را بین امیر قلعه نویی و یکی از تیم های سابق این مربی سرشناس شاهد خواهیم بود، دیداری که می تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد. سپاهانی ها در شرایطی به سیرجان سفر کرده‌اند که با کسب دو پیروزی صدر جدول را در اختیار دارند. آنها برای محکم کردن جایگاه خود در جدول چشم به هر سه امتیاز این دیدار دوخته اند. این در شرایطی است که بدون شک تقابل امیر قلعه نویی و سپاهان تیمی که در سال های نه چندان دور هدایت آن را برعهده داشت می تواند نقطه عطف این بازی باشد. گل گهر هفته قبل برابر مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت داد. 

فولاد خوزستان- تراکتور تبریز

قرمزهای لیگ برتری به هم رسیدند

همزمان با برگزاری دیدار گل گهر و سپاهان در سیرجان، شاگردان جواد نکونام در دیداری خانگی پذیرای تراکتور هستند. فولادی ها هفته دوم لیگ را در حالی به پایان رساندند که از سفر به تهران و تقابل با گل محمدی یک امتیاز ارزشمند را به دست آوردند و حالا در تلاش هستند در خانه به پیروزی برساند. در آن سوی میدان شاگردان قربان بردیف هفته گذشته در ثانیه های پایانی در تقابل برابر ذوب آهنی ها از شکست فرار کردند. حالا این دو تیم امشب باانگیزه های متفاوتی پای به این میدان می گذارند. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز