امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های ایران و امارات

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۸۱۱۳۸
فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کنگره سال 2022 فدراسیون جهانی روزهای یکم تا سوم مهرماه با حضور تمامی روسای فدراسیون عضو و اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون‌های تابعه در شهر آرنهم هلند برگزار شد.

در این اجلاس دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال و سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون به عنوان نماینده فدراسیون والیبال ایران حضور داشتند.

در حاشیه این اجلاس و به درخواست فدراسیون والیبال امارات، تفاهم‌نامه همکاری در حضور ریتا سوبو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا ازسوی روسای دو فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی امضا شد.

مفاد این تفاهم‌نامه در راستای افزایش همکاری دو فدراسیون برای برگزاری رویدادها و مسابقات و تبادل مربی، مدرس، بازیکن و عوامل برگزاری مسابقات و همچنین برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی مشترک است.

این تفاهم‌نامه به درخواست اماراتی‌ها و با موافقت فدراسیون والیبال ایران تهیه و تنظیم شد و در حاشیه اجلاس 2022 کنگره فدراسیون جهانی والیبال در شهر آرنهم هلند مورد تایید طرفین قرار گرقت و به امضای مسئولین دو فدراسیون رسید.

انتهای پیام//

نظر شما