سعید رجبی در گفت‌وگو با برنا

انتخاب شمسایی به جا بود/ با کی‌روش شانس صعود داریم

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۳۱۵۷
انتخاب شمسایی به جا بود/ با کی‌روش شانس صعود داریم
پیشکسوت فوتبال نظر خود درباره حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال، سرمربیگری شمسایی در فوتسال و سطح لیگ امسال بیان کرد.

سعید رجبی، بازیکن اسبق باشگاه سایپا تهران که سابقه حضور در فوتسال را دارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: سالی که در اردوی تیم ملی با سرمربیگری پروین حضور داشتم تعدادی به محمد مایلی‌کهن معرفی شدند و توانستیم کنار دوستان به جام جهانی صعود کنیم. انتخاب شمسایی؟ انتخاب به جایی بود. او زحمات زیادی برای این ورزش کشیده و آگاهی کامل دارد. آینده فوتسال با حضور وحید روشن است.

وی افزود: وقتی تیم در مسیر جوانگرایی است قطعا تاوان می‌دهیم اما نایب قهرمانی در آسیا نشان از عملکرد ضعیف ندارد. تیم ما می توانست قهرمان شود اما باید به دلیل جوانی‌شان صبور باشیم.

بازیکن اسبق سایپا درباره حضور این تیم در سطح دوم فوتبال عنوان کرد: تیم سایپا سال گذشته در حال سقوط بود و مشکلاتی عجیب داشت. این مساله به مدیریت برمی‌گشت که امسال مدیریت جدید با جنسی از فوتبال برای حل مشکلات ایستاده و به زودی به فوتبال بر می‌گردد.

رجبی درباره سطح لیگ امسال ادامه داد: لیگ امسال سطحی بهتر از گذشته دارد و تیم‌های مدعی بیشتر شده‌اند. مربیان خوبی روی نیمکت‌ها نشسته‌اند و فوتبال رو به رشد است. مدعیان؟ استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر.

رجبی در مورد تیم ملی عنوان کرد: انتخاب کی‌روش با توجه به گزینه‌های ما در مورد مربیان خارجی اتفاق خوبی بود. او به فرهنگ و مردم ما آشنایی دارد. می‌توانیم در جام جهانی حرف‌هایی داشته باشیم. صعود از گروه؟ توقع داریم چنین اتفاقی بیفتد. کی‌روش به فوتبال ما آشنا است. آخرین بازی با کی‌روش در جام جهانی را به خاطر داشته باشید که ممکن بود با صعود همراه شود و با کارلوس شانس هم صعود داریم.

خبرنگار: علی شفیعی‌جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز