سپاهان اصفهان ۲- استقلال تهران یک

دبل سپاهان مقابل استقلال/ مورایس بازهم ساپینتو را شکست داد

۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۲:۳۷
کد خبر: ۱۴۲۴۹۳۷
دبل سپاهان مقابل استقلال/ مورایس بازهم ساپینتو را شکست داد
تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال تهران به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز و در آغاز دور برگشت لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و شانزدهمین دیدار خود را برگزار کردند.

در این رقابت تیم سپاهان با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد تا ژوزه مورایس بازهم مقابل ریکاردو ساپینتو دست بالا را داشته باشد.

استقلال در غیاب نفراتی نظیر سیدحسین حسینی و روزبه چشمی که به علت مصدومیت و محرومیت در ترکیب حضور نداشتند به مصاف میزبان خود رفت.

سپاهان شروع بهتری نسبت به حریف خود داشت و در دقیقه ۷ با ضربه سر امید نورافکن تیر افقی دروازه علیرضا رضایی را به لرزه درآورد. در دقیقه ۱۳ کوین یامگا با پیام نیازمند تک به تک شد اما ضربه بازیکن فرانسوی استقلال را گلر سپاهان دفع کرد. در دقیقه ۳۱ ضربه بازیکن سپاهان پس از برخورد به مدافع استقلال به تیرک عمودی دروازه آبی‌پوشان اصابت کرد و راهی کرنر شد. در دقیقه ۴۵ سعید مهری با نیازمند تک به تک شد اما ضربه پای چپ هافبک استقلال با اختلاف راهی اوت شد. در آخرین فرصت هم ضربه علی‌نژاد توسط رضایی مهار شد تا حسن اکرمی سوت نیمه اول را با تساوی بدون گل بزند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ ضربه ایستگاهی سپاهان با شوت سرکش امید نورافکن از فاصله ۴۰ متری و اشتباه رضایی تبدیل به گل اول برای میزبان شد. در دقیقه ۵۸ اشتباه میلاد زکی‌پور باعث شد توپ به یامگا برسد و این بازیکن با پاس عرضی در داخل محوطه جریمه ارسلان مطهری را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم استقلال گل تساوی را وارد دروازه نیازمند کرد. 

در دقیقه ۶۷ ضربه محکم مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه استقلال را علیرضا رضایی را دفع کرد. در دقیقه ۸۲ ضربه پای راست زکی‌پور از بالای دروازه استقلال به اوت رفت. در دقیقه ۹۲ سپاهان توسط شهریار مغانلو صاحب ضربه پنالتی شد و رامین رضاییان همانند بازی رفت دروازه استقلال را باز کرد تا سپاهان فاتح این جدال مهم شود.

سپاهان با این برد به امتیاز ۳۰ رسید و استقلال هم در امتیاز ۲۷ باقی ماند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز