سجادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بانوان تاثیرگذار: زنان ایرانی حرف‌های زیادی برای ارائه دارند

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۱:۲۹
کد خبر: ۱۴۲۶۰۴۹
سجادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بانوان تاثیرگذار: زنان ایرانی حرف‌های زیادی برای ارائه دارند
وزیر ورزش و جوانان گفت: درحال حاضر بانوان کشورمان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی صاحب نظر هستند. بانوان ما توانسته‌اند علاوه بر دستیابی به موفقیت‌ در میادین بزرگ ورزشی، کرسی مهم بین‌المللی را کسب کرده و به عنوان مدرس، داور و مربی در امر توسعه ورزش اثرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه بانوان اثرگذار، با اشاره به افتخارات کسب شده توسط بانوان ورزشکار کشور گفت: با نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به رشد و تعالی دختران و زنان این سرزمین، خوشبختانه بانوان کشورمان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری از جمله ورزش صاحب نظر هستند و توانسته‌اند علاوه بر دستیابی به موفقیت‌های بزرگ در میادین ورزشی، کرسی مهم بین‌المللی را کسب کرده و به عنوان مدرس، داور و مربی در امر توسعه ورزش اثرگذار باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری به ویژه ورزش برگزار شد و در نمایشگاهی هم که به همین منظور برپا شد، شاهد به نمایش گذاشتن دستاوردهای زنان پرتلاش کشورمان در علوم مختلف هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به حضور میهمانان خارجی به منظور بازدید از این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: به سهم خود به عنوان یکی از اعضای هیات دولت از دست‌اندرکاران و بانیان این کنگره تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر برپایی نشست‌های تخصصی از تداوم این کنگره به میزبانی سایر کشورها خبر داد و گفت: ان شاالله با تدوام چنین نشست‌هایی بر رونق و اثربخشی آن افزوده شود.

دکتر سیدحمید سجادی با اشاره به بخش‌های مختلف آن نمایشگاه نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیر‌گذار، از برپایی غرفه‌ی تخصصی در حوزه ورزش و جوانان توسط دست اندرکاران ورزش و امور جوانان قدردانی کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه تنها بخشی ازفعالیت امور جوانان در حوزه‌های سمن ها، فعالیت‌های عام المنفعه، مشارکت‌های اجتماعی و... به نمایش گذاشته شد و در حوزه ورزش نیز گزارشی از تعداد مدال‌های کسب شده توسط بانوان در میادین بزرگ ورزشی، کرسی‌های بین المللی، تعداد داوران و مربیان فعال تبیین شد که این آمار و ارقام بیانگر شاخص‌هایی ارزشمند از توسعه و رونق ورزش بانوان در ایران اسلامی است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش به دستگاه سنجشی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در این نمایشگاه برای خدمت به علاقمندان اشاره کرد و مقالات علمی ارایه شده در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه و غرفه‌ی وزارت ورزش و جوانان را مورد توجه و قابل تقدیر توصیف کرد.

وی ادامه داد: پژوهش‌ها وفعالیتهای علمی و مقالات ارائه‌ شده بیانگر این است که بانوان این سرزمین، اساتید بزرگ و ارزشمندی هستند که در عرصه علم ودانش تربیت بدنی، افرادی صاحب نظر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

دکتر سجادی در ادامه اختصاص بخشی از غرفه وزارت ورزش و جوانان به ورزش‌ها روستایی و عشایری را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: اجرای یک بازی به طور نمادین، ورزش‌ها و بازی‌های مرتبط به روستا و عشایر را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: توضیحات ارائه شده در این کنگره‌ها و نمایشگاه، بستر ارتباط و تبادل اطلاعات در بخش‌های مختلف ورزش بانوان را ایجاد کرد که امیدوارم با تداوم آن، تعاملات بین علاقمندان به ورزش با علوم مختلف گسترش پیدا کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز