پولادگر: از قایقرانی دو انتظار طلایی داریم

۱۴۰۱/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۰۴۳۸
پولادگر: از قایقرانی دو انتظار طلایی داریم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عامل موفقیت فدراسیون قایقرانی را همدلی و تعامل میان اعضا مجمع دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدمحمد پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی، ضمن تبریک به علیرضا سهرابیان به خاطر کسب رای قاطع اعضای مجمع، بیان کرد: باور دارم همدلی و‌تعامل سازنده مجموعه پر تلاش قایقرانی، بستر موفقیت های اخیر رشته های زیر مجموعه را فراهم کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رییس فدراسیون قایقرانی، ابزار مهم  مدیریت یعنی همراهی،  تمامی مجموعه فدراسیون را در اختیار دارد، اظهار داشت: همین نکته توقع ما را برای کسب موفقیت‌های بیشتر ملی پوشان قایقرانی در میادین قاره ای و جهانی و حتی المپیک بیشتر می کند.

پولادگر در ادامه تاریخچه ای از موفقیت‌های این فدراسیون را تشریح کرد و افزود: قایقرانی یکی از رشته های پر مدال است که با اهتمام و تلاش می تواند سهم بیشتری از این مدال‌ها در بازیهای آسیایی برای کارولن ورزشی کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه رکوردهای کسب شده  توسط قایقرانان کشورمان در رویدادهای بزرگ بین المللی را مورد توجه قرار داد و افزود: در بازیهای ۲۰۱۸ تیم ملی قایقرانی برغم سوابق موفقش، نتوانست صاحب نشان طلا شود و حالا ما دو انتظار داریم؛ انتظار اول: کسب مجدد مدال طلا توسط تیم ملی مردان و انتظار دوم کسب مدال طلا توسط تیم ملی بانوان برای نخستین بار در بازیهای آسیایی و این امر شدنی است. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به تاکید وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه ریزی های توسعه ای برای بانوان در حوزه قهرمانی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این بخش بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام//

نظر شما