پرسپولیس تهران ۳- نفت مسجدسلیمان صفر

برتری قاطع پرسپولیس مقابل قعرنشین/ سرخ‌پوشان با سپاهان هم‌امتیاز شدند

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۶:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۲۳۰۴
برتری قاطع پرسپولیس مقابل قعرنشین/ سرخ‌پوشان با سپاهان هم‌امتیاز شدند
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران به مصاف هم رفتند و بیست و یکمین دیدار خود را در لیگ برتر برگزار کردند. پرسپولیس مقابل حریف قعرنشین خود با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا دوازدهمین برد خود را کسب کند و 42 امتیازی شود و به علت تفاضل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم باقی بماند.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم نفت مسجدسلیمان با پیراهن‌های زرد رنگ در زمین حاضر شدند. سرخ‌پوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. دقیقه 2 عیسی آل کثیر از سمت راست حرکتی را آغاز کرد اما در آخرین لحظه به توپ نرسید و ضربه دروازه اعلام شد. دقیقه 5 زردپوشان با یک ضدحمله، آهنگ دروازه میزبان کردند که با دخالت وحید امیری، یک ضربه کرنر برای نفت بدست آمد. سانتر بابایی با مشت بیرانوند مهار و در ادامه، کرنر از جناح راست برای نفت اعلام شد. پاسکاری و شوت بازیکن نفت از روی دروازه قرمزپوشان گذشت. نفت مسجدسلیمان از دقیقه 5 تا دقیقه 10 با یک بازیکن کمتر بازی کرد چرا که بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در کنار زمین مداوا می‌شد.

دقیقه 11 در پی اشتباه علیرضا بیرانوند و سینا اسدبیگی یک ضربه پنالتی برای نفت اعلام شد. ضربه پیمان میری توسط بیرانوند مهار و به کرنر تبدیل شد. ارسال کرنر هم به شکل خطرناکی از جناح دیگر به بیرون رفت. دقیقه 15 احمدی بازیکن نفت روی هنانوف خطا کرد و داور اعلام ضربه ایستگاهی از جناح راست برای سرخ‌پوشان نمود. ارسال امید عالیشاه با سوت کوپال ناظمی به نشانه خطا متوقف شد. دقیقه 19 پاس عمقی مهدی ترابی در شش قدم حریف به پریرا نرسید و گلر نفت توپ را در آغوش گرفت. دقیقه 22 ارسال امیری از جناح چپ با ضربه سر آل کثیر همراه شد که توپ توسط گلر نفت مهار و در ادامه، شوت اسدبیگی به گل اول این دیدار و پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 27 ارسال بابایی از روی ضربه ایستگاه سمت چپ، با مشت بیرانوند همراه شد. دقیقه 29 محمد خرم الحسینی جای خود را به حسین شنانی برای نفت داد. دقیقه 30 پاس خوب عالیشاه به هنانوف رسید و ضربه او به کرنر تبدیل شد. ارسال عالیشاه در یک رفت و برگشت با شوت ترابی به بیرون رفت. دقیقه 33 آل کثیر پشت محوطه جریمه نفت متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای میزبان اعلام شد. ضربه عالیشاه به تیرک افقی دروازه نفت برخورد کرد. دقیقه 37 سرخ‌پوشان با حرکت ترابی، یک کرنر از سمت چپ بدست آوردند. ارسال کرنر، بازی را به جریان انداخت. در ادامه، حرکت و ارسال زمینی پورعلی گنجی در شش قدم حریف به پریرا نرسید. دقیقه 40 رضا دهقانی به جای پیمان میری برای تیم نفت وارد زمین شد.

داور برای نیمه نخست، 6 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه 46 جهانبخش ذبیحی طاهر روی عیسی آل کثیر خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. دقیقه 47 حمله زردپوشان یک کرنر از سمت چپ برای آنها در پی داشت. ارسال رضا دهقانی به تکرار کرنر انجامید. پاسکاری زردپوشان به آفساید تبدیل شد. دقیقه 50 قرمزپوشان آهنگ دروازه نفت کردند و ترابی با عبور از چند بازیکن نفت و ضربه‌ای دقیق گل دوم بازی و پرسپولیس را به ثمر رساند. این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

زردپوشان نفت، آغازگر نیمه دوم بازی بودند و با دو تعویض وارد زمین شدند. سینا عبدالهی به جای جهانبخش ذبیحی طاهر و مجتبی مقتدایی به جای محمود صالحی به زمین مسابقه آمدند. سروش رفیعی هم به جای سینا اسدبیگی برای پرسپولیس وارد زمین شد. دقیقه 46 وحدت هنانوف با خطا روی بازیکن نفت از داور کارت زرد دریافت کرد. دقیقه 51 نفت از سمت چپ به یک ضربه ایستگاهی رسید. ارسال رضا دهقانی، بازی را به جریان انداخت. دقیقه 53 ضربه دهقانی از کنار دروازه بیرانوند گذشت. دقیقه 59 ارسال شنانی در پی ضربه کاشته از جناح چپ با ضربه سر عقیل کعبی، بازیکن نفت از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت و او با مصدومیت مواجه شد.

دقیقه 63 در پی خطا روی عیسی آل کثیر، یک ضربه ایستگاهی از جناح راست برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال عالیشاه، بازی را به گردش در آورد. دقیقه 71 سیامک نعمتی به جای مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا به جای آل کثیر برای پرسپولیس وارد زمین شدند. دقیقه 72 زردپوشان از جناح چپ به کرنر رسیدند. ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت و در ادامه آریا برزگر به جای احمدی برای نفت به زمین آمد. دقیقه 73 پرسپولیس از سمت راست به کرنر رسید. ارسال توپ، بازی را به گردش در آورد. دقیقه 80 ارسال دهقانی از جناح چپ با مهار زیبای بیرانوند همراه شد.

دقیقه 82 دانیال اسماعیلی‌فر به جای امید عالیشاه برای پرسپولیس به زمین آمد و بازوبند کاپیتانی به کامیابی‌نیا رسید. دقیقه 83 سینا عبدالهی روی سیامک نعمتی خطا کرد و داور کارت زرد گرفت. دقیقه 85 سرخ‌پوشان تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت پریرا توسط مدافعان میهمان مهار شد و داور اعلام آفساید نمود. دقیقه 87 مهدی عبدی به جای پریرا برای پرسپولیس وارد زمین شد. دقیقه 89 مهدی عبدی بازیکن تعویضی سرخ‌پوشان، گل سوم پرسپولیس را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 90 یکی از اعضای نیمکت نشین نفت از داور کارت زرد دریافت کرد. دقیقه 91 کمال کامیابی‌نیا با خطا روی بازیکن نفت از ناظمی کارت زرد گرفت. داور برای نیمه دوم، 6 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در پی برخورد آریا برزگر با بیرانوند، ناظمی به بازیکن نفت کارت زرد نشان داد. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

انتهای پیام//

نظر شما