محمد پولادگر: منتظر درخشش زنان هندبال ایران در بازیهای آسیایی هستیم

۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۳۰۴۳
محمد پولادگر: منتظر درخشش زنان هندبال ایران در بازیهای آسیایی هستیم
محمد پولادگر گفت: منتظر درخشش زنان هندبال ایران در بازیهای آسیایی هانگژو هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمد پولادگر در مجمع انتخابات فدراسیون هندبال اظهار کرد: فدراسیون هندبال برای ما فدراسیون ارزشمندی است. خوشحالم که به برنامه‌های پاکدل رای اعتماد دادید. امیدوارم این روند رو به رشد با همکاری شما ادامه خواهد داشت. در سال گذشته موفقیت‌های خوبی را مخصوصا در بخش زنان داشتیم.

وی افزود: خیلی امیدوار کننده است. این اتفاق خوب در رده‌های پایه رخ داده که نوید می‌دهد نسل طلایی را در آینده هندبال خواهیم داشت. با این اتفاقات خوب سطح توقع همه برای بازی‌های پیش رو بالا رفته است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش در ادامه با بیان اینکه هندبال ۶ دوره حضور در بازی‌های آسیایی هندبال را داشته که یک نایب قهرمانی و یک سومی را داشته است، بیان کرد:  خداراشکر منتظر درخشش زنان این رشته در بازی‌های آسیایی هستیم. امیدوارم با رای قاطعی که امروز به پاکدل دادید حمایت‌ها تا مرز موفقیت ادامه پیدا کند. امیدواریم موفقیت‌ها تکرار شده و ارتقاء پیدا کند. از همه شما و زحماتتان در استان‌ها تشکر می‌کنم. وجود ۱۸ آکادمی هندبال و چندین مدرسه هندبال خیلی امیدوار کننده است. عدد قابل توجهی است که ۱۰۰ مدرسه هندبال داریم و امیدواریم که ثمره آن را ببینیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با تسلیت به مناسبت درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش نیز گفت: درگذشت شهادت گونه احمدی همه ما را متاثر کرد. او یک مدیر جهادی بود که در دورترین نقاط کشور حضور داشت.

وی در تشریح آخرین وضعیت سلامت سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: شرایط وزیر ورزش بسیار بهتر از گذشته است و امیدوارم به‌زودی شاهد حضور وی در میز خدمت وزارت ورزش و جوانان باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز