میلاد تقوی: عزم فدراسیون برای رشد والیبال زنان جدی است

۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۴۴۳۰۸۴
میلاد تقوی: عزم فدراسیون برای رشد والیبال زنان جدی است
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که عزم فدراسیون برای رشد و توسعه والیبال زنان جدی است، گفت: دوره بین‌المللی المپیک سولیداریتی ویژه مدرسین زن کشور برگزار می‌شود تا حداکثر بانوان بتوانند در آن حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال با همکاری آکادمی ملی المپیک دوره بین‌المللی دانش‌افزایی ویژه مدرسین دوره‌های مربیگری (المپیک سولیداریتی) را صبح امروز (چهارشنبه دهم اسفند) در کمپ اختصاصی تیم ملی زنان آغاز کرد.

افتتاحیه این دوره با حضور میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال، جواد مهرگان رئیس کمیته آموزش و پژوهش، مارتین نمک مدرس دوره، پدیده بلوری‌زاده، نمایندگانی از کمیته ملی المپیک و 32 شرکت‌کننده برگزار شد.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال با حضور در جمع مدرسین گفت: نخستین بار است که این دوره آموزشی برگزار می‌شود و امیدوارم شرکت کنندگان در آن بتوانند نهایت استفاده را از این دوره آموزشی ببرند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت والیبال زنان و اولویتی که در برنامه‌های فدراسیون دارد، تصمیم گرفتیم که این دوره برای مدرسین بانوان کشور برگزار کنیم تا حداکثر بانوان بتوانند در آن حضور داشته باشند چرا که عزم فدراسیون برای رشد والیبال زنان جدی است.

تقوی با بیان این که نگاه فدراسیون والیبال کیفی سازی کلاس‌های مربیگری در کشور است، تصریح کرد: با توجه به این که هدفمان ارتقای جایگاه تیم ملی والیبال است اعتقاد داریم این کار باید در استان‌ها از پایه اتفاق بیافتد به همین دلیل مدرسین خوب بانوان در این دوره حاضر شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره فنی با حضور مربی مطرح بین‌المللی مارتین نمک برگزار می‌شود که جا دارد از همکاری ارزشمند کمیته ملی المپیک در برگزاری این دوره تشکر کنم.

گفتنی است، مارتین نمک از کشور اسلواکی تدریس در این دوره را برعهده دارد. این مدرس سابقه بازی در باشگاه‌های مختلف جهان از 1998 تا 2017 در پرونده کاری خود دارد.

این دوره از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 18 هر روز به صورت تئوری و عملی به مدت پنج روز ادامه خواهد یافت. در روز پنجم مدرسین مورد ارزیابی قرار گرفته و مراسم اختتامیه این دوره روز یکشنبه 14 اسفند در کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

مسایل جدید آموزش تکنیک‌های والیبال پایه، روش مدرن تدریس در دوره‌های مربیگری و آماده سازی ذهنی و روانی بازیکنان از جمله محورهای تدریسی در این دوره دانش افزایی مدرسین است و به پذیرفته شدگان دوره مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز