مریم کاظمی‌پور: امیدوارم میزبان شایسته‌ای باشیم/ مسابقات نوروزگاه باعث رشد و شکوفایی ورزش بانوان می‌شود

۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۴۴۶۷۰۳
مریم کاظمی‌پور: امیدوارم میزبان شایسته‌ای باشیم/ مسابقات نوروزگاه باعث رشد و شکوفایی ورزش بانوان می‌شود
معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه رقابت های بین المللی نوروزگاه در خصوص این مسابقات صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم کاظمی پور در آیین افتتاح نخستین دوره بازی های جام نوروز ضمن خیر مقدم میهمانان مسئولین و ورزشکاران عزیزمان در نخستین دوره بازی های بین المللی نوروز اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری آیین باشکوه افتتاحیه نخستین دوره بازی های بین المللی نوروز هستیم که در 9 رشته ورزشی برگزار می شود

وی افزود: دختران ورزشکار و قهرمان از مناطق مختلف جهان به مناسبت این رویداد بی نظیر در رشته های کبدی، جودو، سوارکاری، دوومیدانی، وزنه برداری، کاراته، فوتسال، شمشیربازی و چوگان به رقابت می پردازند.

معاون توسعه ورزش بانوان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 378 ورزشکار خارجی و 225 ورزشکار ایرانی از 20 کشور در رده های مختلف سنی در این مسابقات حضور دارند، گفت: در آستانه آیین باستانی نوروز و آغاز بهار طبیعت برای ما موجب افتخار است و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای شما ورزشکاران و قهرمانان عزیز باشیم.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را توسعه پایدار ورزش بانوان، تعامل و بهره گیری از ظرفیت کشورهای حوزه نوروز در راستای ارتقای رشد کمی و کیفی ورزش بانوان و بالندگی و شکوفایی ورزش بانوان بویژه در حوزه فرهنگی و هویتی دانست و افزود: در اولین دوره این بازی ها شاهد حضور بانوان ورزشکار کشورهای حوزه نوروز و همچنین ورزشکاران دیگر کشورها هستیم. .

کاظمی پور افزود: همچنین از همراهی و همکاری مجموعه دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم که همواره وزارت ورزش و جوانان را مورد حمایت قراردادند سپاسگزاری می کنم .

وی خطاب به میهمانان و ورزشکاران گفت: از اینکه به مناسبت این رویداد بزرگ بین المللی میهمان جمهوری اسلامی ایران و بانوان عزیز ایران زمین هستید خوشحالیم و با افتخار منتظر رقابت های بی نظیر و حرفه ای شما هستم و می دانم که بیش از رقابت، رفاقت ها، دوستی ها، صلح، اتحاد، انسان دوستی و انسجام که معنای واقعی ورزش پهلوانی است و نشانه واقعی یک قهرمان است را در این رویداد زیبا، شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان از دختران قهرمان میهن عزیزمان به عنوان فرزندان دلاور وطن نام برد و اظهار داشت: شما عزیزان همواره در تاریخ پر افتخار کشورمان، مایه فخر و مباهات ایران زمین هستید و با اراده ی پولادین و عزم راسخ، در راه توسعه و پیشرفت و جایگاه شایسته زن ایرانی، بی دریغ تلاش کرده اید و نام پرآوازه سرزمین پهناور ایران و پرچم مقدس کشورمان را در عرصه های مختلف بین المللی به اهتزاز در آورده اید.

کاظمی پور تصریح کرد: به عنوان خواهر کوچک شما، قدردان تمامی این تلاش ها هستم و از خداوند متعال می خواهم همواره در سلامتی، موفقیت، خوشبختی و پیروزی باشید و جاودانه بدرخشید.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز