نبی‌الله باقری‌ها: مصدومیت پورعلی‌گنجی و اخراج پریرا به پرسپولیس لطمه زد/ قهرمانی سپاهان قطعی نیست

۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۷۳۰۲
نبی‌الله باقری‌ها: مصدومیت پورعلی‌گنجی و اخراج پریرا به پرسپولیس لطمه زد/ قهرمانی سپاهان قطعی نیست
مدافع اسبق پرسپولیس در مورد شکست سرخ‌پوشان برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه داد.

نبی الله باقری ها در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس فرصت ایده آلی را برای صدرنشینی از دست داد اما با وجود این شکست نمی توان گفت کار قهرمانی برای سپاهان تمام شده است.

وی با اشاره به روند فنی دیدار پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: در نیمه اول تقریبا بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم ولی با اخراج پریرا و قبل از آن مصدومیتی که برای پورعلی گنجی پیش آمد شرایط را برای پرسپولیس به شرایط ویژه تبدیل کرد. در نیمه دوم پرسپولیس با یک بازیکن کمتر در مصاف با تیم پرمهره ای مانند سپاهان بازی بدی را از خود به نمایش نگذاشت اما در نهایت ناهماهنگی در دقیقه ای که فرصتی برای جبران گل باقی نمانده بود، روی بد فوتبال برای پرسپولیس رقم خورد و این تیم فرصت خوبی را برای صدرنشینی از دست داد.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس کمتر از دو هفته قبل همین تیم را با ستاره هایش در اصفهان شکست داده بود و باخت اخیر تیم گل محمدی را نمی توان به حساب ضعف فنی این تیم گذاشت. درست است در حال حاضر شرایط سپاهان در جدول بهتر از قبل شده اما پرسپولیس نباید برای بازگشت به صدر ناامید باشد. شرایط سخت است اما جبران امتیازات غیرممکن نیست.

باقری ها اشاره ای به خاطره قهرمانی پرسپولیس در دوره هفتم لیگ برتر داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: در آن دوره پرسپولیس با وجود کسر 6 امتیاز و تمام فشارهایی که با آن روبرو بود توانست قهرمانی دراماتیکی را رقم بزند. درست است کار سخت بود اما غیرممکن نبود. در فصل جاری هم بازیکنان و کادر فنی تا زمانی که روی کاغذ شانس قهرمانی وجود دارد دست از تلاش برندارند. پرسپولیس هنوز در لیگ شانس دارد، ضمن این که در جام حذفی نیز این فرصت وجود دارد که سرخ پوشان قهرمانی برسند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس امسال، سال ویژه ای را پشت سر گذاشت و در خیلی از بازی ها با اشتباهات داوری مواجه شد و این موضوع باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهد اما با تمام این اوصاف پرسپولیس نشان داده یکی از بهترین تیم های ایران است و با تداوم حمایت هواداران می تواند در سال جدید اتفاقات خوبی را رقم بزند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز