سیروس دین‌محمدی: مطهری چهره سال استقلال بود/ هیجان ساپینتو را دوست دارم

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۰۰:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۴۸۲۱۶
سیروس دین‌محمدی: مطهری چهره سال استقلال بود/ هیجان ساپینتو را دوست دارم
پیشکسوت استقلال درباره بهترین‌های لیگ برتر و شرایط آبی‌پوشان در سال قبل به صحبت پرداخت.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص تفاوت‌ این روزهای فوتبال با زمان خود اظهار داشت: سبک بازیکنان متفاوت شده‌ است. هافبک‌های استقلال شوت نمی‌زنند. تعجب می‌کنم که بازیکنان تیم شوت نمی‌زنند. فقط بازی بلند و پاس لازم نیست. باید شوتزنی هم انجام دهند.

آیا هافبک اسبق آبی‌پوشان از لحاظ فنی به ریکاردو ساپینتو نمره قبولی می‌دهد؟ پاسخ او این‌گونه است: از لحاظ فنی کار مربیگری او خوب پیش رفته و می‌توانیم بهترین نمره را به او بدهیم. امتیازات این تیم خوب است و نزدیک صدر هستیم. از نظر اخلاقی باید اشاره کنم هیحان او را دوست دارم. امیدوارم ساپینتو با نیمکت حریف کاری نداشته باشد چون اینگونه بهتر است.

دین‌محمدی درباره انتخاب بهترین مربی سال عنوان کرد: بهترین مربی را ریکاردو ساپینتو می‌دانم چون استقلالی هستم. عملکرد او خوب بوده و سرمربی پرتغالی را بهترین سرمربی سال می‌دانم.

وی در مورد انتخاب بهترین بازیکن سال افزود: بهترین بازیکن از سپاهان مغانلو است. فوتبالش را دوست دارم. میان آبی‌پوشان؟ در استقلال به نظرم ارسلان مطهری بهترین بازیکن است.

دین‌محمدی گفت: می‌دانید چرا مطهری را انتخاب کردم؟ زیرا همه فکر می‌کردند او تمام شده اما عزم و اراده عالی‌اش باعث شد تا به ترکیب برسد و گلزنی هم کند. حالا هم یکی از بهترین گلزنان استقلال است. حتی اگر مربی به او اهمیت نمی‌داد هم بدون حاشیه تمرینات را انجام می‌داد و به ترکیب اصلی می‌رسید. گل‌های فراوانی که به ثمر رساند سندی بر این ادعا است. عزم و اراده مطهری مثال‌زدنی استو برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبرنگار: علی شفیعی‌جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز