مسعود معینی: رقبا با ترس مقابل استقلال قرار می‌گیرند/ آرامش مورایس به سود سپاهان است

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۸۷۴۷
مسعود معینی: رقبا با ترس مقابل استقلال قرار می‌گیرند/ آرامش مورایس به سود سپاهان است
پیشکسوت فوتبال در خصوص وضعیت استقلال در سال گذشته به صحبت پرداخت.

مسعود معینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص پیشرفت فوتبال کشور در سال گذشته اظهار داشت: لیگ ایران هنوز با لیگ‌های معتبر دنیا فاصله زیادی دارد. تیم‌های ما مقطعی نتیجه می گیرند و افت می‌کنند. این یک مشکل جدی است و امیدوارم در ادامه حل شود. استقلال در اواخر سال خوب نتیجه گرفت اما آن را مقتدر ندیدم. البته دیگر تیم‌ها هم این‌گونه‌اند و هیچ تیمی آن‌گونه اقتدار ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره چهره سال این تیم عنوان کرد: نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم. سخت است. استقلال در بازی‌های امسال بیشتر با نامش موفق شد. نام استقلال بزرگ است و تیم‌ها با انگیزه‌هایی بالا مقابل آن‌ها قرار می‌گیرند. هنوز هم رقبا با ترس مقابل استقلال قرار می‌گیرند اما به هر حال استقلال برنده می‌شود و بازیکنان برای موفقیت تیم باید بیشتر تلاش کنند.

وی ادامه داد: استقلال هنوز از برندش در بسیاری از بازی‌های استفاده می‌کند و با شخصیت خود برنده می‌شود. در لیگ هم در بسیاری از بازی‌ها ممکن بود استقلال امتیاز از دست بدهد اما با اعتبار خودش برنده شده است.

معینی تاکید کرد: استقلال در لیگ برتر امسال در میانه میدان ضعیف کار کرد و مشکلات زیادی داشت. موجودیت یک تیم به بازیکنان خط میانی است. بنده توانایی‌های بازیکنان را زیر سوال نمی‌برم و کل ساختار را هم مد نظر دارم. یا به طور مثال ترکیب سه بازیکن در میانه میدان. به نظرم در میانه میدان ضعف دارد و نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم.

معینی در پایان در مورد رفتارهای ساپینتو گفت: به ریکاردو ساپینتو انتقاد دارم. پرستیژ استقلال اینگونه نیست و امیدوارم رفتار خود در کنار زمین را اصلاح کند. نگاه کنید که ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم سپاهان چقدر آرام تیمش را هدایت می‌کند و ماحصلش شده صدرنشینی. پرسپولیس هم با یحیی تیم خوبی نشان داده است و در کنار استقلال مدعیان فتح جام خواهند بود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما