امیری: پتانسیل بازیکنان تیم ملی خیلی بالاست

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۰۸۰۳
امیری: پتانسیل بازیکنان تیم ملی خیلی بالاست
بازیکن تیم ملی گفت: در اختیار من نیست که درباره نفراتی که به تیم ملی دعوت شدند، حرف بزنم اما با مدیریت قوی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی به همه چیز خواهیم رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وحید امیری در حاشیه اردوی تمرینی تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر باز هم سعادت نصیب من شد که به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم که بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

وی درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه مربیان خوبی در داخل فوتبال ما هستند. قلعه‌نویی سال‌هاست که در لیگ برتر افتخارات زیادی کسب کرده و امیدوارم با حضور او تیم ملی گام به گام به اهدافی که دارد، برسیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعلام اسامی تیم ملی ادامه داد: این موضوع در اختیار من نیست که درباره نفراتی که دعوت شدند، صحبت کنم. به طور قطع ملاکی وجود داشته و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود.

امیری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه که پیشکسوتان چقدر می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، گفت: در این چند روز دیدم که همه حمایت خوبی از تیم ملی داشتند. مطمئن باشید اتفاقات خیلی خوبی می‌افتد، پتانسیل بازیکنان تیم ملی خیلی بالاست و با مدیریت قوی به همه چیز می‌رسیم.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز