اوسمار ویرا: هر کجا بگویند با پیکان بازی می‌کنیم

۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۶۹۱۵۸
اوسمار ویرا: هر کجا بگویند با پیکان بازی می‌کنیم
اوسمار ویرا در نشست خبری دیدار پرسپولیس برابر پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اوسمار در خصوص بازی های پیش روی پرسپولیس تا پایان فصل تاکیدکرد:تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است و با تمرکز روی نمایش خودمان تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه در خصوص رویارویی برابر پیکان تصریح کرد: سه بازی مانده برای پایان یک فصل سخت. ما با همین پیکان در ورزشگاه آزادی مساوی کردیم. پیکان واقعا تیم خوبی است و شایسته باخت در بازی اخیر نبود. می‌دانم باید تمام امتیازات را کسب کنیم اما اولویت اول ما بازی پیش‌رو است و باید تمام امتیازات بازی پیکان را کسب کنیم.

مربی پرسپولیس در واکنش به تغییر مکان بازی برابر پیکان اظهار داشت:  من انرژی خودم را روی این مسائل نمی‌گذارم. کسانی در باشگاه و سایر نهادها هستند که در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند. ما هر جا باشد آمادگی بازی داریم.

اسمار ویرا خاطرنشان کرد: من با خیلی از مربیان و سرمربیان مختلف کار کردم. آقای مجتبی حسینی بیشتر از همه دوست دارد بازی را ببرد و فکر نکنم درست باشد به همکاری سابق گل‌محمدی و حسینی پرداخته شود. این مسائل ابتدایی است و هرکسی برای خودش تلاش می‌کند.

دستیار یحیی گل‌محمدی در پایان گفت: فکر نکنم نتایج بازی‌های امروز تاثیری برای پرسپولیس داشته باشد. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است و با تمرکز روی نمایش خودمان تلاش می‌کنیم.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز