بازدید وزیر ورزش از اردوی مردان و بانوان تکواندو + عکس و فیلم

۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۴۷۶۷۴۸
بازدید وزیر ورزش از اردوی مردان و بانوان تکواندو + عکس و فیلم
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی مردان و بانوان اعزامی به رقابت های جهانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم بدرقه تیم‌های ملی تکواندو اعزامی به مسابقات جهانی 2023 باکو صبح امروز (سه شنبه 2 خردادماه) با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدا در تمرین بانوان حاضر شد و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

همچنین هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: هرچه در توان داریم برای بچه‌های تیم ملی می گذاریم چون سال مهمی در پیش است . هم انتخابی المپیک را داریم و هم بازی‌های آسیایی که واقعا برای ما پر اهمیت هستند. ملی‌پوشان ما هم شانس مدال دارند و هم شانس سهمیه المپیک و ما باید از آنها حمایت کنیم.

وی افزود: از حضور وزیر ورزش و جوانان خوشحالیم و خیلی دنبال گله کردن نیستیم . همینکه در جمع بچه‌های ملی‌پوش حاضر شدید و به آنها دلگرمی دادید جای قدردانی دارد.

بازدید سجادی از تکواندو

در ادامه مهروز ساعی مربی تیم ملی تکواندو بانوان اظهار داشت: خوشحالم که شما را سلامت می‌بینم خودم را شاگرد شما می‌دانم باعث دلگرمی است حضور شما مسابقات مهمی داریم کمال تشکر را دارم که قبل از اعزام تیم اینجا حاضر شدید و در مراسم بدرقه تیم ملی حضور پیدا کردید.

در ادامه سید حمید سجادی در تمرینات بدنسازی تیم مردان حاضر شد و این تیم را به عنوان یکی از امیدهای اصلی ورزش ایران در رقابت های بین المللی نامید.

وزیر و تیم مردان تکواندو

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در این دیدار گفت: تیم شرایط خوبی دارد و با چشم اندازی که داشتیم ، اهداف تعریف شده بود. امیدواریم در سال جدید بتوانیم بیشترین سهمیه را برای المپیک بگیریم چون بچه ها رنک خوبی دارند. تلاش می‌کنیم با موفقیت دل شما و خانواده تکواندو را شاد کنیم.

در پایان وزیر ورزش و جوانان در جریان این بازدید با ملی‌پوشان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداخت و برای تیم‌ ملی تکواندو در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد و گفت: برای حمایت از شما برنامه داریم و نگران آینده نباشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز