فنونی‌زاده: نمی‌خواستند پرسپولیس دومین جام را بگیرد/ استقلال صد سال دیگر هم به ما می‌بازد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۸۱۱۴۳
فنونی‌زاده: نمی‌خواستند پرسپولیس دومین جام را بگیرد/ استقلال صد سال دیگر هم به ما می‌بازد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: با پیروزی تیم گل‌محمدی در دربی حق به حقدار رسید.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص دربی صد و یکم اظهار داشت: مشخص بود که می‌خواستند کاری کنند که پرسپولیس نتواند دومین قهرمانی‌اش در ۲۰ روز اخیر را کسب کند. اشکان خورشیدی را به عنوان داور انتخاب کردند او داور خوبی است ولی در طول فصل حتی یک بازی از دو تیم را قضاوت نکرده است. قضاوت بدی نداشت اما اینکه 10 دقیقه به پایان بازی مانده پایش را بگیرد عادی نیست!

وی افزود: روند بازی 50 - 50 بود و گل‌ها روی حوادث زده شد. موقعیت آنچنانی روی دروازه‌ها نبود که گلرها را درگیر کند. استقلالی‌ها خیلی دوست داشتند بازی به ضربات پنالتی کشیده شود با این حال ما در ضربات پنالتی هم می‌توانستیم آنها را ببریم‌.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با حواشی پس از اخراج ساپینتو تاکید کرد: وقتی استقلال گل زد ساپینتو اخراج شد پس ببینید چه شده که این اتفاق افتاده است. خدا می‌داند شاید الفاظ رکیکی به کار برده است.

فنونی‌زاده در ادامه گفت: حق به حقدار رسید و پرسپولیس قهرمان این رقابت‌ها شد. این استقلال چون بازیکن دربی باز ندارد صد سال دیگر هم بازی کند به ما می‌بازد. در دقایقی از بازی گل‌محمدی برای حفظ نتیجه یک بر صفر چند تعویض دفاعی کرد که طبیعی بود. در مجموع پرسپولیسی‌ها راحت تر در زمین بازی می‌کردند و تمرکز بیشتری داشتند. برای اولین بار این اتفاق افتاد که یک تیم در طول یک ماه دو جام معتبر بگیرد به همه هواداران پرسپولیس تبریک می گویم.

وی در پایان در خصوص حواشی مربوط به علیرضا بیرانوند عنوان کرد: بیرانوند که بهترین گلر ایران و آسیا است چرا این حرکات را انجام می‌دهد؟ چرا مرحوم حجازی برای طرفداران هر دو تیم قابل احترام است؟ چون منش و رفتار و کردار خوبی داشت، بیرانوند هم فقط باید به فکر حراست از دروازه پرسپولیس باشد و به حواشی فکر نکند. او فوق‌العاده با روحیه است و اگر کار به پنالتی می‌کشید قطعا از ۵ پنالتی، تا ۳ تا را می‌گرفت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز