محمودی: عملکرد تیم ملی والیبال مقابل ژاپن مطلوب نبود/ در دریافت و سرویس مشکل داشتیم

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۲۴۹۷
محمودی: عملکرد تیم ملی والیبال مقابل ژاپن مطلوب نبود/ در دریافت و سرویس مشکل داشتیم
بازیکن پیشین والیبال گفت: تیم‌ملی در سرویس و دریافت باید خود را به شرایط بهتری برساند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 از از سه‌شنبه 16 خرداد با حضور 16 تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان آغاز شد. هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از 16 تا 21 خرداد پیگیری می‌شود و در دومین مسابقه روز نخست شهر ناگویا، تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 سه بر صفر مغلوب ژاپن شد تا در نخستین گام امتیازی به دست نیاورد.

بهنام محمودی کارشناس والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص شکست تیم‌ملی ایران اظهار داشت: در کل بازی خوبی نبود هر چند بازیکنان در ست دوم جنگنده‌تر ظاهر شدند ولی نتیجه و عملکرد مطلوب جامعه والیبال نبود.

وی افزود: البته این بازی نخست بود باید به تیم زمان داد باید بچه‌ها جنگندگی خود را بالا ببرند و این نتیجه را در مقابل لهستان جبران کنند تا با آمادگی بهتری برای دیدار با تیم چین وارد زمین شود.

بازیکن پیشین تیم‌ملی در پایان تاکید کرد: ما هم در بحث سرویس ضعیف بودیم و در دریافت بد عمل کردیم و بنابراین برای بازی‌های بعدی باید این نقاط ضعف را جبران کنیم.

انتهای پیام/  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز