دوچرخه سواری قهرمانی آسیا؛ هفتمی تیم ایران در نخستین رقابت

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۴۸۲۸۹۴
دوچرخه سواری قهرمانی آسیا؛ هفتمی تیم ایران در نخستین رقابت
نخستین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده از صبح امروز (چهارشنبه) در تایلند آغاز شده و نمایندگان ایران نیز در بخش‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

در پایان مسابقات صبح امروز، در ماده تیم ریلی ایران با ترکیب ۶ ورزشکار زن و مرد شامل عسگری، بهنام آرین و علیاری و خانم‌ها سمیه یزدانی، ماندانا دهقان و خاتونی رتبه‌ای بهتر از هفتمی را کسب نکرد. در این ماده تیم‌های قزاقستان، ازبکستان و چین اول تا سوم شدند.

در ادامه مسابقات امروز، تیم ریلی ایران در بخش جوانان و تیم پا را تایم تریل ایران نیز به رقابت با نمایندگان آسیایی می‌پردازند.

چهل و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا، بیست و نهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان آسیا و یازدهمین دوره مسابقات پا را دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از ۱۷ تا ۲۳ خرداد در تایلند برگزار می‌شود.

نفرات تیم ملی کشورمان با ترکیب حسین عسکری، محمد گنج‌خانلو، بهنام آرین، آیدین علیاری، علی لبیب، پوریا یعقوبی، رامیار قوامی، سمیه یزدانی، ماندانا دهقان، ریحانه خاتونی، ساناز ایرانمنش، پریسا مجنونی در این رقابت‌ها حاضر هست.

همچنین در بخش پاراسایکلینگ مهدی محمدی و اکبر کریمی این تیم را همراهی می‌کنند.محمود وفایی، احسان سلیمانیان، سولماز کربلایی نیز کادر فنی تیم اعزامی ایران را تشکیل می‌دهند.

در این مسابقات ۴۲ کشور آسیایی حضور دارند که تیم ملی ایران نیز یکی از تیم‌های شرکت کننده است که در هر سه مسابقه بزرگسالان، جوانان و پا را دوچرخه‌سواری نماینده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما