بررسی غایبان بزرگ لیست جدید تیم ملی؛ کدام ستاره‌ها نیستند

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۳۳۴۱
بررسی غایبان بزرگ لیست جدید تیم ملی؛ کدام ستاره‌ها نیستند
لیست جدید تیم ملی در حالی اعلام شد جای خالی چند مهره شاخص از لیگ برتر در این لیست به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه نویی  سرمربی تیم ملی ٢۵ بازیکن جهت حضور در مسابقات کافا به اردوی این تیم دعوت کرد این در حالی است که برخلاف پیش‌بینی‌ها چند بازیکن شاخص و سرشناس در این لیست غیبت دارند که پیش از اعلام این اسامی برخی گمانه‌زنی‌ها از این حکایت داشت که این نفرات به تیم ملی دعوت می شوند.

سه غایب از پرسپولیس

نگاهی به لیست فعلی تیم ملی نشان می‌دهد که حداقل جای سه بازیکن از قهرمان لیگ برتر و جام حذفی در این لیست خالی است. گزینه‌هایی مانند میلاد سرلک، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر سه چهره‌ای هستند که پیش‌بینی می شد در لیست جدید قلعه نویی باشند اما در نهایت سرمربی فعلی ایران برای تورنمنت پیش رو از آنها برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

جای خالی دو سپاهانی

از جمع تیم سپاهان اصفهان در حالی که محمد کریمی، پیام پیازمند و رامین رضاییان به اردوی جدید تیم ملی فراخوانده شده اند که به نظر می رسد نفراتی مانند میلاد زکی‌پور و شهریار مغانلو به عنوان دو بازیکن شاخص سپاهان به تیم ملی دعون شوند اما فعلا خبری از ملی‌پوش شدن این دو سپاهانی نیست.

غایب بزرگ استقلال!

در حالی که مهدی قایدی، سعید مهری، محمد محبی و روزبه چشمی 4 آبی‌پوشی هستند که نام‌شان در لیست جدید تیم ملی به چشم می‌خورد، پیش‌بینی می‌شد که امیر قلعه‌نویی از سیدحسین حسینی نیز برای حضور در این اردو دعوت به عمل بیاورد اما این اتفاق رخ نداد تا کاپیتان استقلال هم جزو غایبان سرشناس این لیست تیم ملی باشد.

لژیونری که می‌توانست دعوت شود اما نشد!

از جمع لژیونرهای  فعال حال حاضر ایران، اللهیار صیادمنش هم از نظر فنی توان و استحقاق حضور در اردوی جدید تیم ملی را داشت اما به نظر می‌رسد ترافیک خط حمله باعث شده است فعلا نامی از این بازیکن استقلال در لیست اخیر قلعه‌نویی نباشد. 

 انتهای پیام/  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز