برای اتومبیلرانی سرپرست جدید می‌گذاریم

سجادی: به کسب سهمیه‌های بیشتر برای المپیک ریو امیدوارم

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۳۱۸۳۸
سجادی: به کسب سهمیه‌های بیشتر برای المپیک ریو امیدوارم
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: برای فدراسیون اتومبیلرانی نیز هفته آینده یک سرپرست مشخص خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید رییس فدراسیون کاراته استعفای خود را اعلام کرده است و بزودی سرپرست این فدراسیون مشخص خواهد شد.

نصرالله سجادی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: آقای سمندر رییس فدراسیون کاراته استعفای خود را اعلام کرده و بزودی سرپرست این فدراسیون مشخص خواهد شد.

او در مورد آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: زمانی برگزاری دو انتخابات تیراندازی باکمان و تنیس روی میز را مشخص کرده‌ایم و به زودی برگزار خواهد شد. کار ثبت نام از فدراسیون‌های اتومبیلرانی و شطرنج نیز به اتمام رسیده و انتخابات این دو فدراسیون در موعد مقرر برگزار خواهد شد. برای فدراسیون اتومبیلرانی نیز هفته آینده یک سرپرست مشخص خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در مورد انتخابات فدراسیون تیروکمان و موارد مطروحه در زمینه اساسنامه این فدراسیون اظهار داشت: اگر اساسنامه این فدراسیون مشکلی داشته باشد، بررسی خواهد شد و انتخابات این فدراسیون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات رییس فدراسیون بوکس درباره عدم اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های قهرمانی جهان و اینکه ورزشکارانش برای تفریح به رقابت‌ها می‌روند نیز افزود: من در این زمینه صحبت ایشان را نشنیدم و بهتر است از خود ایشان در این زمینه سوال کنید.

سجادی در مورد حواشی پیش آمده اخیر در فدراسیون اسکی گفت: همواره در جریان کارها مشکلاتی وجود دارد و در این زمینه نیز موارد پیش آمده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سجادی در پاسخ به خبرنگار برنا در مورد آخرین وضعیت کسب سهمیه ملی‌پوشان ایران برای المپیک 2016 ریو نیز گفت: تا الان روند کسب سهمیه برای المپیک خوب بوده و امیدواریم بتوانیم سهمیه‌های بیشتری را برای المپیک 2016 ریو به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز