نفت آبادان قهرمان لیگ دسته یک واترپلو شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۸:۱۳
کد خبر: ۵۳۲۳۹۴
نفت آبادان قهرمان لیگ دسته یک واترپلو شد
پالایش نفت آبادان با غلبه بر حریف خود در دیدار فینال قهرمان دهمین دوره لیگ دست یک واترپلو شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو ایران با حضور ۱۱ تیم به میزبانی استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی از یکشنبه (۱۵ اسفند ۱۳۹۵) آغاز شد و امروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به پایان رسید.

در دو دیدار برگزار شده ابتدا موسسه سدید و نفت تهران دیدار رده بندی را برگزار کردند. در این دیدار تیم موسسه سدید بهتر  ظاهر شد و با حساب ۱۶ بر ۶ مقابل حریف خود به برتری رسیدند. با این نتیجه موسسه سدید سکوی سوم قهرمانی را از آن خود کرد.

دو تیم پرقدرت رعد پدافند هوایی و پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی فینال دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو کشور را برگزار کردند. این مسابقه دیدنی که از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز شد در نهایت با نتیجه ۹ بر ۷ به سود نماینده آبادان به پایان رسید.

با این حساب پرونده دهمین دوره مسابقات لیگ دسته واترپلو کشور با قهرمانی پالایش نفت آبادان، نایب قهرمانی رعد پدافند هوایی و مقام سومی موسسه سدید بسته شد. شهید نوفلاح، هونام، رعد پدافند هوایی، پایگاه قهرمانی استان مرکزی، موسسه سدید، پاس، استخر پیام مخابرات تبریز، پایگاه قهرمانی استادیوم آزادی، نفت تهران، شهدای مدافع حرم و پالایش نفت آبادان تیم‌های حاضر در دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو (سال ۱۳۹۵) بودند.

رده بندی نهایی در دهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو:
۱ پالایش نفت آبادان
 ۲ رعدپدافند هوایی
 ۳ موسسه سدید
 ۴ نفت تهران
 ۵ پاس
 ۶ استخر پیام مخاابرات تبریز

نتایج مسابقات روز پایانی:
پنجشنبه- ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
•رده بندی: نفت تهران ۶ – موسسه سدید ۱۶
•فینال: رعد پدافند هوایی ۷ – پالایش نفت آبادان ۹
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز