مصطفی آهن‌فروش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین جودوکاران ایران به مسابقات سیزم اعزام می‌شوند/ با برنامه جلو برویم نتایج درخشانی کسب می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۹:۱۹
کد خبر: ۹۱۱۷۶۷
بهترین جودوکاران ایران به مسابقات سیزم اعزام می‌شوند/ با برنامه جلو برویم نتایج درخشانی کسب می‌کنیم
کاپیتان تیم جودو نیروهای مسلح گفت: تمام حریفان خود را آنالیز کردیم و همه نفرات شناخته شده هستند، اگر جودوکاران با برنامه و تدبیر جلو بروند، نتایج خوبی کسب خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی آهن‌فروش، کاپیتان تیم جودو نیروهای مسلح، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اعزام این تیم به مسابقات سیزم بیان کرد: هشتمین مرحله اردوی تیم جودوی نیروهای مسلح تمام شد که این اردو متصل به اعزام است و از روز 23 مهرماه تا یک آبان‌ماه نفرات تیم به چین جهت حضور در رقابت‌های المپیک نظامیان جهان اعزام می‌شوند. باتوجه به سطح بالای این مسابقات ان‌شاءالله بتوانیم با تمرینات و تلاشی که داشتیم، بهترین نتیجه‌ها را کسب کنیم.

وی افزود: 8 مرحله اردوهای بسیار سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و خداراشکر وضعیت تیم بسیار خوب است، همه جودوکاران از قهرمانان و بهترین‌های وزن خود در کشور هستند. ان‌شاءالله در روز مسابقه شرایط برقرار باشد و بدن ما در همین سطح آمادگی بماند تا بتوانیم مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم.

آهن‌فروش اظهار داشت: زیاد به مسابقات جهانی اعزام شدم اما خوشبختانه این دفعه شرایط آمادگی بدنم خیلی بهتر است، بچه‌ها هم از نظر آمادگی بدنی در سطح بالایی قرار دارند. در تست‌هایی که از ما گرفتند، همه جودوکاران در 80 تا 85 درصد آمادگی قرار دارند اما با این وجود مسابقات قابل پیش‌بینی نیست، فقط امیدواریم که بتوانیم نتیجه مطلوبی به دست بیاوریم. ششمین دوره حضور من در این رقابت‌ها است، دوره قبل در کره یک برنز و یک نقره داشتیم که امیدوارم شرایط مسابقات این دفعه فراهم باشد تا نتایج بهتری بگیریم.

جودوکار وزن 100+ کیلوگرم تیم نیروهای مسلح ایران گفت: پیش از این عملکرد تمام حریفان خود را آنالیز کردیم، فیلم‌هایشان را دیدیم و می‌توان گفت همه نفرات شناخته شده هستند. اگر جودوکاران با برنامه و تدبیر جلو بروند، نتایج خوبی کسب خواهد شد. اکثر نفراتی که در اردو حضور دارند از ملی‌پوشان، سربازان و کادر هستند که درکل تیم یک‌دستی را تشکیل دادند. 7 مرحله انتخابی درون اردویی داشتیم، تقریبا 4 مرحله مسابقات به صورت رسمی برگزار شد و بچه‌ها بایکدیگر به رقابت پرداختند. نفرات زیادی از تیم ریزش کردند و شاکله آن تیم فعلی شد.

نظر شما
پرونده ویژه