حجت نظری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال را به جایگاه اصلی خود می‌رسانیم/ از اعتماد وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم/ در اسرع وقت جلسه هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۲:۵۰
کد خبر: ۹۷۹۶۰۲
استقلال را به جایگاه اصلی خود می‌رسانیم/ از اعتماد وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم/ در اسرع وقت جلسه هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد
عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: هواداران از استقلال همیشه انتظار دارند و برای این که بتوانیم به خواسته‌های آنها جامه عمل بپوشانیم، باید تلاش‌های بیشتری انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران، آقایان حجت نظری و احمد سعادتمند به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند.

حجت نظری، درخصوص حضورش در هیات مدیره استقلال به خبرنگار برنا گفت: ساعات پایانی روز گذشته بود که به بنده و احمد سعادتمند اطلاع دادند که عضو هیات مدیره استقلال شده ایم و از این بابت بسیار خرسند هستم. جا دارد از اعتماد دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر ویژه ای داشته باشم و امیدوارم با کمک مسئولان ورزش کشور، اعضای مدیریتی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، استقلال را به جایگاه اصلی و واقعی خود که همه انتظار دارند و در شان این تیم است، برسانیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی ادامه داد: در ماه های گذشته اتفاقات ناخوشایندی برای باشگاه رخ داد و قصد داریم وضعیت را سر و سامان بدهیم تا استقلال بتواند دوباره روزهای خوبی را تجربه کند. هواداران از استقلال همیشه انتظار دارند و برای این که بتوانیم به خواسته های آنها جامه عمل بپوشانیم، باید تلاش های بیشتری انجام دهیم.

نظری درخصوص برگزاری جلسه هیات مدیره نیز گفت: در حال حاضر آقای خلیل زاده مقداری کسالت دارند و بعد از بهتر شدن شرایط، سعی خواهیم کرد به زودی و در اسرع وقت جلسه هیات مدیره استقلال را برگزار کنیم.

نظر شما