فرشاد عربی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکل آماده‌سازی گریبانگیر تیم‌ها شده است/ تالوکاران به مکان بزرگی برای تمرین نیاز دارند/ تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۳:۵۳:۱۷
کد خبر: ۹۹۰۰۲۸
مشکل آماده‌سازی گریبانگیر تیم‌ها شده است/ تالوکاران به مکان بزرگی برای تمرین نیاز دارند/ تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم
سرمربی تیم ملی تالو گفت: در خانه تمرین کردن برای همه رشته‌های ورزشی سخت است اما برای تالو که نیاز به مکان بزرگ‌تری دارد قطعا سخت‌تر هم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد عربی، سرمربی تیم‌ ملی تالو، درباره تعویق مسابقات جام جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مسابقات جام جهانی هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و در هر دوره 8 نفر برتر دوره قبل جواز حضور در رقابت‌ها را پیدا می‌کنند اما با توجه به بحرانی که در حال حاضر کل دنیا را تقریبا درگیر کرده بنابراین در چنین شرایطی قطعا همه کشورها با مشکل آماده‌سازی مواجه می‌شدند که واقعا به همین شکل شد و الان اکثر بازیکنان در خانه تمرین می‌کنند.

وی افزود: در خانه تمرین کردن برای همه رشته‌های ورزشی سخت است اما برای تالو که نیاز به مکان بزرگ‌تری دارد قطعا سخت‌تر هم است. بنابراین فدراسیون جهانی ووشو تصمیم گرفت این مسابقات را سال 2022 برگزار کند اما هنوز در خصوص اینکه براساس کدام سهمیه بازیکن‌ها جواز حضور پیدا خواهند کرد مشخص نشده است.

عربی در مورد آینده این رشته با تغییر مدیریتی که به وجود آمد گفت: علی‌نژاد 12 سال در ووشو به خوبی فعالیت کرد و اگر الان ووشو عزت و احترامی در دنیا دارد مدیون مدیریت خوب او است. من فکر می‌کنم به همان اندازه که جامعه ورزش از داشتن مدیری خوب در وزارت خانه خوشحال است اهالی ووشو به همان اندازه از به خاطر از دست دادن چنین مدیری ناراحت است ولی هم برای علی‌نژاد در پست جدید و هم برای شخص جدیدی که قرار است سکان هدایت این رشته را در دست بگیرد آرزوی موفقیت دارم و فکر می‌کنم کار برای رییس جدید قطعا سخت خواهد بود چرا که دیگر انتظارات از این رشته در حال حاضر خیلی بالاست.

سرمربی تیم‌ ملی در پایان در خصوص ادامه لیگ برتر توضیح داد: در مجموع یک هفته از مسابقات باقی مانده که فعلا در چنین شرایطی ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری را نداده و فدراسیون هم عنوان کرده اگر پس از ماه مبارک رمضان شرایط نرمال بود لیگ را به پایان برسانیم ولی در کل تابع تصمیمات فدراسیون هستیم چون سلامتی مهم ترین چیز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز