دیدار مدیرکل نوسازی مدارس با مردم شهرک الله‌آباد شهر کرمان

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۸۲۶۳
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس با مردم شهرک الله‌آباد شهر کرمان
در راستای اجرای میز خدمت جهادی رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس با حضور در مسجد امام سجاد(ع) شهرک الله آباد شهر کرمان با اهالی این محله دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل نوسازی مدارس با هدف پیوند مدیران سطوح مختلف ادارات و نهادها با مردم جهت تحصیل و تسریع در حل مسائل عمومی جامعه با مردم محله حاشیه نشین شهرک الله آباد دیدار و گفتگو کرد.

رضا هدایتی ضمن قدردانی از همکاری حجت‌الاسلام رضایی امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) شهرک الله آباد که شرایط دیدار مردمی را فراهم آوردند، در دیدار با اهالی این شهرک گفت: برنامه داریم تا میز خدمت جهادی اداره کل نوسازی مدارس را در محله های کم برخوردار شهرها و مناطق محروم استان فعال کنیم و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا و نسبت به رفع و کمبودها اقدام کنیم.

او با اشاره به اینکه سیاست دولت کار و کرامت ارتباط نزدیک و رودررو با مردم است، می‌گوید: در همین راستا در حال رایزنی هستیم تا در مناطق حاشیه نشین شهر کرمان کمبود فضای آموزشی ایمن و استاندارد بیشتری ساخته شود.

عضو شورای فنی استان از ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک الله آباد خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی با یک هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی از محل اعتبارات بنیاد علوی (مستضعفان) در دست اجراست.

به گفته عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان؛ در کنار تامین اعتبار این پروژه توسط بنیاد علوی، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز از محل اعتبارات حاشیه نشینی فصل اعتبارات زیر ساخت در احداث این مدرسه ما را حمایت و کمک می کند.

افزودنی است تا کنون یک باب مدرسه ۹ کلاسه تمام خیری در سال۹۶ و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه از محل اعتبارات نوسازی مدارس در سال ۹۳ در این شهرک پرجمعیت و نوپا ساخته شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز