مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان: قلعه‌نویی به ما تعهد دارد!

۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۰۵:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۴۲۰۴۸۶
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان: قلعه‌نویی به ما تعهد دارد!
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان نسبت به شایعاتی پیرامون احتمال جدایی امیر قلعه نویی و پیوستنش به تیم ملی یا باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد اسفندیارپور در خصوص عملکرد گل‌گهر سیرجان در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هنوز یک دیدار دیگر از نیم فصل اول باقی مانده و کار ما هنوز تمام نشده است و به طور کلی بخواهم بگویم از عملکرد تیم و کادرفنی بسیار راضی هستیم و ما همیشه به بهترین جایگاه نگاه می‌کنیم و انتظار ما از مجموعه ثبات و نتایجی اینگونه است.

او در مورد برنامه مجموعه برای تقویت تیم در نیم‌فصل گفت: هنوز با آقای قلعه‌نویی جلسه‌ای در این خصوص نداشتیم ولی به زودی احتمالاً صحبت خواهیم کرد و با توجه به نیازهای کادر فنی اگر تصمیم بر جذب بازیکنی باشد برای به خدمت گرفتنش اقدام می‌کنیم تا در نیم فصل دوم بتوانیم با کیفیت بهتری در مسابقات حاضر شویم.

مدیرعامل گل گهر در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون احتمال حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی مطرح شده هم توضیح داد: در این خصوص هیچ اعلام رسمی صورت نگرفته است و از سوی مسئولان فدراسیون هم صحبتی با ما نشده است و از نظر ما این موضوع گمانه‌زنی رسانه‌ای است و برای همین فعلاً نمی‌توانیم در موردش اظهار نظر کنیم.

او افزود: اگر پیشنهادی از سوی فدراسیون برسد آنگاه در خصوص آن فکر می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم و در حال حاضر نمی‌توانم موضعی بگیرم.

اسفندیارپور در مورد شایعه بازگشت قلعه‌نویی به استقلال هم گفت: این هم مثل مورد قبل صرفاً از سوی رسانه‌ها مطرح شده است و بعید می‌دانم واقعیت داشته باشد. استقلال در حال حاضر سرمربی دارد و سرمربی این تیم هم آقای ساپینتو است و درست نیست در حال حاضر چنین موضوعی مطرح شود.

او اضافه کرد: به هر حال آقای قلعه‌نویی از مربیان خوب فوتبال ایران است و طبیعی است که گمانه زنی در خصوص ایشان وجود داشته باشد ولی او به گل گهر سیرجان تعهد دارد، بند فسخی ندارد و ما هم هدف مان ادامه دادن با این کادر فنی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز