کلاهبردار ۸۵۰ میلیونی در دام پلیس کرمان

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۱۱۲۹
کلاهبردار ۸۵۰ میلیونی در دام پلیس کرمان
رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی فردی که با راه اندازی یک سایت فروش تجهیزات پزشکی اقدام به کلاهبرداری میلیونی کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا رضایی گفت: در پی مراجعه فردی به عنوان مسئول خرید و حسابدار یک داروخانه به این پلیس که مدعی شد اخیراً جهت خرید تجهیزات پزشکی به سایتی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو مراجعه و پس از هماهنگی با فروشنده و پرداخت بیعانه، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و پاسخگوی تماس‌های وی نیست.

وی ادامه داد: شاکی به صرف اظهارات فروشنده و دیدن تصویر اوراق هویتی ارسالی از طرف وی، اعتماد کرده و در چند مرحله  مبلغ 850 میلیون ریال به حساب‌ های معرفی شده توسط فروشنده واریز می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با پی‌جویی تخصصی کارشناسان پلیس فتا استان مشخص گردید متهم برای اینکه ردی از خود به جای نگذارد از حساب های واسط و بنام اشخاص مختلفی برای دریافت وجه استفاده کرده است.

رئیس پلیس فتا کرمان گفت: با توجه به اقدام به ‌موقع کارشناسان پلیس در پی‌جویی تخصصی سایبری، متهم که ساکن یکی از استان‌های شمال غربی کشور بود شناسایی و پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ رضایی در پایان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: تا زمان اطمینان خاطر از احراز هویت واقعی فروشنده و صحت ادعای وی، خریدی انجام نداده و در هنگام خریدهای اینترنتی، قبل از رویت و دریافت کالا یا خدمات مورد توافق، از پرداخت هرگونه وجهی در قالب بیعانه یا پیش پرداخت خودداری کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز