کشف خودرو سرقتی در کهنوج

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۳:۰۷
کد خبر: ۱۴۵۱۹۷۷
کشف خودرو سرقتی در کهنوج
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از کشف یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس سرقتی که با پلاک سرقتی نصب شده بر روی خودرودرشهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "علیرضا امیری" در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان  هنگام گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سفید مشکوک و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده گشت انتظامی به سرعت خود افزوده و از محل متواری شد، گفت: ماموران انتظامی با انجام تعقیب و مراقبت  موفق شدند خودرو را در حاشیه خروجی شهر متوقف و راننده با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شد که پس از اخذ استعلام و بررسی بیشتر  مشخص گردید خودروی مذکور  در ماه گذشته از شهرستان بندرعباس سرقت شده و پلاک نصب شده  بر روی خودرو نیز سرقتی و  متعلق به خودروی دیگری است.

 وی با اشاره به اینکه در بازرسی اولیه از داخل خودرو مدارکی از سارقان نیز کشف شد، افزود: با توجه به مدارک به دست آمده، سرنخ‌های خوبی در رابطه با هویت سارقان نیز به دست آمده که پی‌جوئی‌های پلیسی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

سرهنگ "امیری" در پایان از شهروندان در خواست کرد: برای مقابله با سرقت خودرو،آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنندو در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی در زمینه سرقت و یا موارد دیگر سریعا مراتب را از طریق شماره 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام

نظر شما