زائر دانمارکی‌الاصل مزار حاج قاسم: در اروپا الگو‌های سعادت گروه‌های مافیا هستند

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۶:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۲۳۱۶
زائر دانمارکی‌الاصل مزار حاج قاسم: در اروپا الگو‌های سعادت گروه‌های مافیا هستند
زائر دانمارکی‌الاصل مزار حاج قاسم گفت: برای اولین بار به دیدارشهید سلیمانی به کرمان آمده‌ام زیرا الگوی سعادت در ایران است نه در اروپا که مافیاست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن‌علی که چندسال است به ایران مهاجرت کرده، درجوار مزار حاج قاسم سلیمانی گفت: من در کپنهاک دانمارک بدنیا آمدم و از ابتدا متدین نبودم و خیلی سختی کشیدم تا به شکل امروزی که یک طلبه باشم، برسم.

طلبه دانمارکی‌الاصل اظهار کرد: به همراه پدر و مادر مسلمان شده و ده سال است در ایران زندگی می‌کنم وهرگز حاضر نیستم دو فرزندم را به دانمارک برگردانم.

وی بیان کرد: زائران عزیز شما مراکز و جاه‌هایی مثل مزارحاج قاسم دارید در ایران که به آن پناه ببرید ما در اروپا و غرب چنین چیزی نداریم.

حسن‌علی افزود: شما در جامعه‌ خود الگو‌هایی دارید که شما را به سعادت می‌رساند و مردم را به خوبی دعوت می‌کنند و می‌تواند حتی از دزد، یک شهید بسازند، اما در اروپا الگو‌هایی که هست نمی‌توانند و اجازه ندارند، کسی را ارتقا بدهند، مثلا الگو‌های آن‌ها دزد هستند و مافیا هستند و چون پول بیشتری دارند؛ الگو هستند.

این مهاجر دانمارکی اظهار کرد: الگو‌های شما واقعیت را شناخته‌اند وسعادت انسان را می‌توانند تضمین کنند به شرط آنکه شبیه آن‌ها شوید؛ در اروپا فقط به بعد مادیات می‌پردازند آنجا خوب و بد وجود ندارد الان داغ‌ترین بحث دراروپا این است که در تعریف زن مانده‌اند.

وی با بیان اینکه من دو فرزند دارم و هیچ وقت راضی نیستم بچه هایم را به دانمارک برگردانم، گفت: این همه تبلیغاتی که درباره اروپا می‌شنوید، واقعیت ندارد بچه‌ها آنجا تا ۱۹ سالگی حتما به خودشان آسیب می‌زنند چرا که الگو‌هایی نیست که مسیر درست را به آن‌ها بشناسانیم.

حسن‌علی در پایان خاطر نشان کرد: در ایران نیز خوبی و بدی وجود دارد، اما جالب این است اگر کسی بدی می‌کند دلش نمی‌خواهد فرزندش مانند خودش بد شود، اما در اروپا بدی را توجیه می‌کنند تا آن‌ها نیز به مانند خودشان شوند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز