دستگیری قاتل فراری در عنبرآباد

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۸:۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۲۸۴۱
دستگیری قاتل فراری در عنبرآباد
فرمانده انتظامی شهرستان "عنبرآباد" از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت حدود 2 ماه از زمان وقوع قتل یک شهروند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "رضا فیروزبخت" گفت: در اوایل بهمن ماه سال 1400 فردی اقدام به قتل مسلحانه احدی از شهروندان در جریان یک نزاع و درگیری کرده و از آنجا که قاتل پس از وقوع قتل متواری و محل اختفا خود را به صورت مداوم تغییر می‌داد اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی مثمره ثمر واقع نگردیده بود.

او افزود: در نهایت ماموران پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به کشف 1 قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات از متهم تصریح کرد: این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و دلیل و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 سرهنگ "فیروزبخت" با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد را به وجود می‌آورد خاطرنشان کرد: در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می‌زنند، ممکن است مرتکب جراحت شدید و حتی قتل فرد شوند از این رو همواره بر توانایی‌های کنترل خشم، خویشتن‌داری و حل و فصل تنش‌های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.

 انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز