اقامت ۱۲هزار نفر از مسافران نوروزی در واحدهای بوم‌گردی استان کرمان

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۰۷:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۴۵۳۸۸۷
اقامت ۱۲هزار نفر از مسافران نوروزی در واحدهای بوم‌گردی استان کرمان
رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تا 7 فروردین‌ماه 1402، 12 هزار و 505 نفر از مسافران نوروزی در واحدهای بوم‌گردی این استان اقامت گزیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا بردبار اظهار کرد: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است زیرا طی اقداماتی که توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان در خصوص معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده انجام گرفته مسافران نوروزی در سطح استان کرمان توزیع شده و شاهد حضور مسافران در مناطق مختلف این استان هستیم.

رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمان افزود: تنها در روز هفتم فروردین‌ماه هزار و 300 نفر را در واحدهای بوم‌گردی این استان اسکان داده‌ایم.

او با اشاره به اینکه هم اکنون 340 اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان کرمان وجود دارد بیان کرد: بیشترین تعداد اقامت را در واحدهای بوم‌گردی شهرستان کرمان (شهداد- ماهان-راین- کرمان)، بافت، شهربابک، جیرفت و بم داشته‌ایم.

بردبار خاطرنشان کرد: از 28 اسفندماه 1401 تا 7 فروردین‌ماه سالجاری، 17 هزار و 990 نفر از مسافران نوروزی در هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه سنتی، 6 هزار و 456 نفر در مهمانپذیر، 3 هزار و 118 نفر در خانه مسافر اقامت کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما