دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان شد/بازگشت مدیر تراز اول فوتبال به باشگاه مس کرمان پس از ۴ سال

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۶:۵۷
کد خبر: ۱۴۵۴۷۰۶
دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان شد/بازگشت مدیر تراز اول فوتبال به باشگاه مس کرمان پس از ۴ سال
با تصمیم شرکت ملی صنایع مس دکتر علی قرایی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با تصمیم آگاهانه و به جای شرکت ملی صنایع مس ایران و با توجه به اختیارات این شرکت در مدیریت باشگاه‌های ورزشی و فرهنگی، تصمیم گرفته شد که این شرکت در جهت ارتقاء سطح کیفی مسئولیت‌های اجتماعی خود، تصمیم به تغییراتی در سیستم مدیریتی باشگاه‌های مس رفسنجان، مس سونگون و مس کرمان بگیرد که شرکت مس در در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، جوانی متعهد و متخصص با سابقه درخشان مدیریتی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را برای مدیریت باشگاه مس کرمان انتخاب نمود. مدیران شرکت مس در این راه با مشورت با بزرگان ورزش استان به این نتیجه رسیدند که از دکتر علی قرایی استفاده کنند‌.

دکتر قرایی با توجه به ارتباطات مثبتی که با مدیریت فدراسیون فوتبال دارد و مقبولیتش بین اهالی ورزش، می تواند مس را به تحقق اهدافش در مسئولیت‌های اجتماعی به نتیجه لازم برساند.

دکتر علی قرایی که فرزند شهید است، دارای بالاترین رتبه تحصیلی از برترین دانشگاه کشور است. انتصاب این مدیر، نشان‌دهنده توجه شرکت مس به شعائر دولت مردمی در جهت بها دادن به خانواده شهدا، ارزش‌های انقلاب و جوانگرایی مد نظر مقام معظم رهبری است.

دکتر علی قرایی پیش از این مدیریت هیئت فوتبال استان کرمان را برعهده داشت که کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذاشت و در ان زمان فوتبال کرمان جهش بی‌نظیری پیدا کرد و دو تیم گل‌گهر و مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کردند. او در مقطعی نیز مدیریت باشگاه مس کرمان را عهده‌دار بود که در آن زمان نیز موفق عمل کرد. عضویت در هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر هم از دیگر سمت‌های دکتر قرایی بود.

امید می‌رود باشگاه مس کرمان در سایه تدابیر ریاست محترم شرکت ملی صنایع مس ایران در کنار توان بالای این مدیر انقلابی و خوشفکر، بتواند به روزهای اوج خود بازگردد و خاطرات خوش حضور مس کرمان در جام باشگاه‌های آسیا برای هواداران زنده شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز