آماده باش پلیس شهرستان کرمان برای حفظ امنیت شهروندان در سیزده بدر

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۰۹:۳۸:۱۳
کد خبر: ۱۴۵۴۷۹۴
آماده باش پلیس شهرستان کرمان برای حفظ امنیت شهروندان در سیزده بدر
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اتخاذ و اجرای تدابیر و ملاحظات در حوزه ترافیک و انتظامی برای روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پورامینایی با تاکید بر اینکه همه تمهیدات و تدابیر لازم برای استقرار امنیتی مطلوب برای اینکه شهروندان در شهرستان کرمان بتوانند روز طبیعت آرامی را سپری کنند اندیشیده شده است، اضافه کرد: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت.

او افزود: به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در این روز، طرح ویژه ترافیکی با به کارگیری تمامی توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا گامی مهم در توسعه انضباط و امنیت ترافیکی جهت پیشگیری و کاهش تصادفات و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی برداشته شود.

سرهنگ پورامینایی اضافه کرد: برای تامین امنیت و آرامش کامل شهروندان در روز طبیعت، همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی در شهرستان کرمان در آماده باش کامل هستند.

او ادامه داد: روزهای پایانی تعطیلات، مسافران نوروزی در بازگشت از استان‌های مختلف از محورهای مواصلاتی شهرستان کرمان عبور خواهند کرد و ما برای این روزها تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا مسافران و آرامش و امنیت کامل به منازل خود برگردند.

او ابراز داشت:  پلیس این روز را در کنار مردم خوب و عزیز به دور از خانواده سپری خواهد کرد تا آسایش، آرامش و امنیت شهروندان تامین شود.

سرهنگ پورامینایی افزود: از همشهریان عزیز انتظار داریم به قوانین و مقررات احترام بگذارند و رعایت کنند، در مجوع پلیس و مجموعه انتظامی شهرستان کرمان در خدمت مردم بوده و خواهد بود، و امیدوارم در این روز هیچ گونه حادثه خطر آفرین و اتفاق ناگواری را در کرمان شاهد نباشیم.

این مقام انتظامی گفت: در روز طبیعت تردد کامیون‌ها به غیر از کامیون‌های حامل مواد فاسدشدنی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ممنوع است.

سرهنگ پورامینایی در پایان اظهار کرد: لازم است شهروندان گرامی با رعایت دقیق ملاحظات پیشدستانه و پیشگیرانه، امکان دستبرد و سرقت سارقان را در این روز به خصوص کاهش دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز