رئیس کل دادگستری کرمان: از فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز جلوگیری ‌شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۶:۳۷:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۲۶۱۱
رئیس کل دادگستری کرمان: از فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز جلوگیری ‌شود
رئیس کل دادگستری استان کرمان از پیگیری ویژه دستگاه قضایی برای رفع آسیب‌ها و مشکلات مربوط به حوزه حمل‌ونقل مسافر خبر داد و گفت: باید از فعالیت افرادی که به‌صورت غیرمجاز و با خودرو‌های شخصی اقدام به جا‌به‌جایی مسافر می‌کنند، جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری یادآور شد: فعالیت رانندگان در قالب شرکت‌های مسافربری ضمن تامین امنیت سفر مسافران، در حوزه‌های اجتماعی و امنیتی نیز بسیار حائز اهمیت است و فعالیت خودرو‌های شخصی فاقد مجوز در این حوزه، نظم و مقررات اجتماعی و امنیتی را خدشه‌دار می‌کند.

وی بیان کرد: مشکلات و آسیب‌های حوزه حمل‌ونقل مسافر با مسئولیت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان و بنا به درخواست انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و موسسات مسافربری، با دعوت از دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

حمیدی ادامه داد: قشر راننده جزو اقشار زحمتکش جامعه به شمار می‌روند که کوچک‌ترین خللی در کار آن‌ها در حوزه‌های مسافربری و کالایی، اقتصاد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از این رو باید ضمن حمایت از فعالیت‌های قانونمند رانندگان، از فعالیت افرادی که به‌صورت غیرمجاز و با خودرو‌های شخصی اقدام به جا‌به‌جایی مسافر می‌کنند، جلوگیری شود.

وی با اشاره به توجه به کیفیت سفر مسافران از سوی رانندگان قانونمند و فعال در شرکت‌های مسافربری اضافه کرد: به یقین، شرکت‌های مسافربری با توجه به ابعاد مختلف سفر یک فرد، ازجمله بیمه مسافر، سلامت خودرو، کیفیت رانندگی، امنیت سفر و ... اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند و این موارد در مسافربر‌های شخصی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر فرهنگ‌سازی به‌منظور استفاده مردم از خدمات شرکت‌های مسافربری، افزود: مردم باید بدانند که در صورت استفاده از خدمات این شرکت‌ها سفر امن و راحت‌تری در پیش دارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز