بزودی طرح مبارزه با بازار خرید و فروش اموال مسروقه در زرند آغاز می شود

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۷:۵۱:۰۱
کد خبر: ۹۱۸۰۵۲
بزودی طرح مبارزه با بازار خرید و فروش اموال مسروقه در زرند آغاز می شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از آغاز طرح برهم زدن و ناامن کردن فضای خرید و فروش اموال مسروقه در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و خواستار همکاری و تعامل همه جانبه تمامی سازمان و ارگان‌ها در اجرای این طرح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید مهدی قویدل در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند اظهار داشت: مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم  لازم الاجرا است و قصور  هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

 

برخورد جدی تر با گران فروشی و تخلفات بازار ضرورت دارد

دادستان زرند تاکید کرد:کنترل بازار یکی از برنامه های ضروری و مهم است. برخورد با گرانفروشی  و تخلفات بازار باید بیشتر تحت پیگیری قرار گیرد.

 

300 نفر در شهرستان زرند آموزش‌های مصلحین را فراگرفته اند

وی با اشاره به اینکه جلسات و دیدارهای چهره به چهره با مردم و اهالی روستاها را ادامه خواهیم داد،افزود:قریب 300 نفر در شهرستان زرند آموزش‌های مصلحین را فراگرفته اند و آماده همکاری هستند.

 

شناسایی نقاط و محورهای مواصلاتی حادثه خیز  ضرورت دارد

وی اجرای طرح اورژانس قضایی در این شهرستان راکاری کم نظیر در سطح کشور دانست و افزود:از دستگاه اجرایی می‌خواهیم نقاط حادثه خیز  را به دستگاه قضایی اعلام کند.

دادستان زرند خاطرنشان ساخت:با توسعه صنعت شهرستان باید  موضوعاتی نظیر پارکینگ های ماشین الات سنگین، توسعه راه ها و کنترل های ترافیکی بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود:با هم افزایی، همکاری و همگرایی اعضای شورای تامین، از افزایش ۷۰ درصدی سرقت در سطح شهرستان جلوگیری شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:اگر همکاری و تعامل تنگاتنگ اعضای شورای تامین، مردم، اصناف، بسیج، دهیاران، روحانیون باهم نبود، موفقیت در این زمینه و رضایتمندی محسوس مردم در سال‌جاری حاصل نمی‌شد.

قویدل با اشاره به اینکه طی فصل برداشت محصول پسته در سطح شهرستان زرند، سرقت از باغات پسته کاهش بسیار چشمگیری داشته است،افزود:، این اقدام رضایتمندی مردم و کشاورزان زرندی را همراه داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز